• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:46 ]

    Je moet ff er neer zetten wat je moet invullen :)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:39 ]


    ~

    Kan ik een vrouwelijke slaaf reserveren? :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil btw nog een meester reserveren :D


    ~

    Love Fate/stay :], moet alleen nog wel Zero uitkijken :X

    Maar het is toch juist de bedoeling om elkaar te vermoorden ? daar draait heel de holy Grail war om.
    en mag je dan ook de al bekende personages uit de serie gebruiken ?


    Credendo Vides

    @Benefit: Is goed :)

    @Khedira: Oke :)

    @DreamerN: Ja het is wel de bedoeling dat je elkaar vermoord ;) Maar hoewel het wel een RPG word moet het ook deels leuk blijven :) Kwa bekende personages uit de serie, i dnno :/ het is leuker denk ik als je zelf verzint ;)

    Ik weet alleen niet wat ik bij klas moet invullen.
    En is Noble Phantasm zoiets als een talisman/symbool dat ze draag of zoiets? :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Benefit: een Noble Phantasm is dit: http://www.youtube.com/watch?v=Dp8gMZNpP7o Dat is een speciale aanval die de slaven kunnen gebruiken tegen hun tegenstanders ;)
    Kwa klassen, elke klas is anders, de ene is sterker dan de ander maar zo hebben ze elk hun eigen vaardigheden om hun tegenstander te misleiden en omzeep te helpen ;)
    De klassen zelf staan in het verhaal hier boven, maar hier heb je ze om snel te lezen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:34 ]

    Dus.. Klas is zoiets als hun vaardigheden?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Benefit: Ja zoiets, elke klas heeft zo zijn eigen set van vaardigheden en een speciaale aanval genaamd: Noble Phantasm. De vaardigehden mag je zelf verzinnen. Als je de atributten van elke klas wilt weten zeg het dan even ;) Dan vertel ik die aan je zodat je kan kiezen :) Hoewel de meeste klassen voor zichzelf spreken :)

    Maar je kan een Noble Phantasm niet vaak gebruiken, het put de Servants/ Slaven enorm uit, maar dat ligt ook weer aan hoe krachtig die Servant is.

    ik neem denk ik wel een servant.. moet ik alleen nog even over nadenken hoe ik dat aan ga pakken en misschien neem ik er dan ook nog een master bij.

    Sorry, vind het fijner om de Engelse benamingen te gebruiken ;)


    Credendo Vides

    Hahahaha niet erg, ik had t meer zo gedaan vanwege de mensen die t niet helemaal kennen ;)

    Misschien is het handig voor de mensen die niets van Fate/stay af weten om dan een korte samenvatting van wat voor persoon dat inhoud.

    En dat stukje van het filmpje is echt cool , zie je direct twee Noble phantasm, alleen jammer dat die in het engels is XD


    Credendo Vides

    hahahaha ik heb al staan dat ze alles mogen vragen :) en idd ;) ik d8 meteen goed doen met het fimplje xD

    Ik voel me dom nu..

    Goed, is Saber soms dat met dat paard uit dat filmpje? :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benefit schreef:
    Ik voel me dom nu..

    Goed, is Saber soms dat met dat paard uit dat filmpje? :3


    Nee, Saber is de vrouw met Excalibur, diegene op het paard is Rider.


    Credendo Vides