• Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?

    Washington & YoYoYoghurt hadden in gedachte:

    11 December (Dat is op een zaterdag) om bijvoorbeeld 13:00 bij het station Rotterdam-Alexander


    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe. :Y)


    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^

    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]

    Mensen die willen:
    -Average
    -Nightsade
    -''DÉ Rose''
    -Solitary
    -Hearted
    -OHMYYORK
    -MamaHert
    -twiddict
    -Assassin
    -Lycaon
    -ShinObsessed
    -Soulsavers
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELxDING
    -GAYBUDDY
    -shadowsalyer

    Mensen met extra informatie:
    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -RINGDINGDONG -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -xLovveexTHx -> Héél misschien
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Hiphopqueen -> Denkt te verdwalen

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 22:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    volgens mij moet ik dan eerst ge-accepteerd worden.

    Neehoor, hij moet het gewoon doen.


    Your make-up is terrible

    Washington schreef:
    Heeft iemand goede suggesties voor de preciese plaats op het station? Misschien kunnen we ook allemaal en grote Q op onze hand schrijven?

    Ik zei geloof ik ook al eerder in dit topic,, bij het station onder zit een albert heijn to go.. als we daar nou eens gaan staan (A)?


    Nvt

    Als ik niks anders te doen heb kom ik ook wel :)
    Maar dat moet ik dan nog even bekijken

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 22:33 ]

    - 13:00 lijkt me goed
    - bij die AH gewoon
    - en gewoon een dikke Q op je voorhoofd hand (nerd)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 9:17 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Lieve mensen. Ik mag komen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke, jullie moeten mij helpen! Owkay?
    Mijn mamma moet persé mee. Naja niet mee shoppen hoowr! Dpnt worrie. Maar ze komt me brengen en ze wil jullie ff zien en checken of jullie niet stiekem een groepje pedo's zijn... -Plat-
    Dus vermom jezelf en doe alsof je een lief kind bent! Noo just kidding.
    Maar kijk. Mamma moet die dag tot 1 uur werken! Als ze geen vrij akn krijgen, of eerder vrij kan krijgen. Dan kom ik óf later. Maar er is ook een grote kans dat ik dan gewoon niet kom!
    Als ze niet eerder vrij kan krijgen, ga ik toch mijn plan door zetten en kom ik! Zou ik dan het telefoon nummen van iemand van jullie kunnen vragen die zeker komt. Want zodra ik dan op het station ben kan ik jullie an bellen en vragen in welke winkel jullie nu zitten zodat ik toch kan komen! Want ik moet en zal gaan!

    Owja dat je me herkent, ik heb bruin/zwart redelijk kort haar. Ben ca 1.59 en best mollig. Heb zwarte nagellak op en een grijze ketting met een klein kleurig steentje er in. Warschijnlijk draag ik een grijze blouse. En ik kom binnen met mijn mamma. Die overegens ook klein is. En blond haar heeft en blauwe ogen. We lijken niet zo heel veel op elkaar.

    ShinObsessed schreef:
    Oke, jullie moeten mij helpen! Owkay?
    Mijn mamma moet persé mee. Naja niet mee shoppen hoowr! Dpnt worrie. Maar ze komt me brengen en ze wil jullie ff zien en checken of jullie niet stiekem een groepje pedo's zijn... -Plat-
    Dus vermom jezelf en doe alsof je een lief kind bent! Noo just kidding.
    Maar kijk. Mamma moet die dag tot 1 uur werken! Als ze geen vrij akn krijgen, of eerder vrij kan krijgen. Dan kom ik óf later. Maar er is ook een grote kans dat ik dan gewoon niet kom!
    Als ze niet eerder vrij kan krijgen, ga ik toch mijn plan door zetten en kom ik! Zou ik dan het telefoon nummen van iemand van jullie kunnen vragen die zeker komt. Want zodra ik dan op het station ben kan ik jullie an bellen en vragen in welke winkel jullie nu zitten zodat ik toch kan komen! Want ik moet en zal gaan!

    Owja dat je me herkent, ik heb bruin/zwart redelijk kort haar. Ben ca 1.59 en best mollig. Heb zwarte nagellak op en een grijze ketting met een klein kleurig steentje er in. Warschijnlijk draag ik een grijze blouse. En ik kom binnen met mijn mamma. Die overegens ook klein is. En blond haar heeft en blauwe ogen. We lijken niet zo heel veel op elkaar.


    je mag mijn nummer wel hebben, maar k zou eerst nog even afwachten joh ^^

    Hel schreef:
    (...)

    je mag mijn nummer wel hebben, maar k zou eerst nog even afwachten joh ^^

    I know maar mamma zegt dat er de hele tijd anders niemand op de afdeling staat T_T

    ShinObsessed schreef:
    Oke, jullie moeten mij helpen! Owkay?
    Mijn mamma moet persé mee. Naja niet mee shoppen hoowr! Dpnt worrie. Maar ze komt me brengen en ze wil jullie ff zien en checken of jullie niet stiekem een groepje pedo's zijn... -Plat-
    Dus vermom jezelf en doe alsof je een lief kind bent! Noo just kidding.
    Maar kijk. Mamma moet die dag tot 1 uur werken! Als ze geen vrij akn krijgen, of eerder vrij kan krijgen. Dan kom ik óf later. Maar er is ook een grote kans dat ik dan gewoon niet kom!
    Als ze niet eerder vrij kan krijgen, ga ik toch mijn plan door zetten en kom ik! Zou ik dan het telefoon nummen van iemand van jullie kunnen vragen die zeker komt. Want zodra ik dan op het station ben kan ik jullie an bellen en vragen in welke winkel jullie nu zitten zodat ik toch kan komen! Want ik moet en zal gaan!

    Owja dat je me herkent, ik heb bruin/zwart redelijk kort haar. Ben ca 1.59 en best mollig. Heb zwarte nagellak op en een grijze ketting met een klein kleurig steentje er in. Warschijnlijk draag ik een grijze blouse. En ik kom binnen met mijn mamma. Die overegens ook klein is. En blond haar heeft en blauwe ogen. We lijken niet zo heel veel op elkaar.


    Anders mag je wel mijn nummer hebben sev.

    Want ik mag komen! :)


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    Anders mag je wel mijn nummer hebben sev.

    Want ik mag komen! :)
    Geef maar aan je styliste hier!


    it's so empty living behind these castle walls

    Nightshade schreef:
    - 13:00 lijkt me goed
    - bij die AH gewoon
    - en gewoon een dikke Q op je voorhoofd hand (nerd)


    Dat zou ik niet doen, ik zou eerder gewoon bij het station zelf afspreken omdat dat makkelijker te vinden is voor iedereen. Daarna kun je altijd nog ergens anders heengaan maar een station is een makkelijk afspreek punt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Verdorie. Ik wil oooook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    MamaHert schreef:
    (...)

    Dat zou ik niet doen, ik zou eerder gewoon bij het station zelf afspreken omdat dat makkelijker te vinden is voor iedereen. Daarna kun je altijd nog ergens anders heengaan maar een station is een makkelijk afspreek punt.

    Maar die AH zit in het station'sgebouw hé? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Nightshade schreef:
    (...)
    Maar die AH zit in het station'sgebouw hé? (:

    Paha, die AH is echt grappig, hij's mini. Maar die is wel moeilijk te missen.
    OT: ik denk niet dat ik kan, eigenlijk.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.