• Nou telkens als ik in mijn zus haar bed slaap krijg ik nacht merries. En in mijn eigen bed heb ik dat niet. Vind ik wel heel weard.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tja. zoiets vreemds heb ik dus ook met warme chocomelk, als ik dat voor het slapen drink krijg ik ook nachtmerries..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    heb jij dat bij andere bedden ook, bijv. als je uit logeren gaat?

    lol


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    lol

    -.- Ik krijg spijt van mijn reactie.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    (...)
    -.- Ik krijg spijt van mijn reactie.


    Hoezo dat?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Hoezo dat?

    Nu klink ik als een of ander gestoorde.. o.o
    En dat vind jij vast ook :]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Leeuwarden schreef:
    heb jij dat bij andere bedden ook, bijv. als je uit logeren gaat?

    Nee alleen bij mijn zus, en dan droom ik ook altijd over haar enzo. Vorige x had ik gedroomd dat ze mensen ging vermoorden, en gisteren had ik dat ze een lijk verstopt had, en dat er een soort gat in haar mur zat en dat er daar achter een dode mens 'zombie' achter zat, en die maakte me altijd bang en dan durfde ik in mijn droom niet slapen, enzo, oke klinkt dom maar het was eng, en dan wou ik bij andere mensen slapen maar dan verbiede me zus me of ze ging mer vermoorden enzo echt raar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nosferatu schreef:
    (...)
    Nu klink ik als een of ander gestoorde.. o.o
    En dat vind jij vast ook :]


    En waarom zou het jou überhaupt iets schelen wat ik denk? :'D
    Ik heb heus mijn vreemde dingen ook wel, maar daar lachte ik niet om.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    En waarom zou het jou überhaupt iets schelen wat ik denk? :'D
    Ik heb heus mijn vreemde dingen ook wel, maar daar lachte ik niet om.

    Haha, oké dan (:
    T was btw niet m'n bedoeling om iets uit te lokken ofzo, sorry.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wierd!
    Miss ligt het eraan wat je die dag hebt gedaan!

    Vreemd. Als je nog maar een paar keer in haar bed hebt geslapen is het misschie gewoon toeval??


    Alis volat propriis

    Slaap voortaan dan gewoon in je eigen bed. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reden te meer enkel in je eigen bed te slapen, he. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb daar geen last van, maar ik kan me voorstellen dat jij, en vast ook andere mensen, daar last van hebben. Tis maybe zoiets dat je je "onveilig" voelt omdat je niet in je eigen bed ligt, dus dat je daarom nachtmerries krijgt.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Is je zus zo eng


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."