• Aan verhalen zeg maar. Ik begon op Imonline, en ik was 12.
    En jullie? (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Groep 3 of 4.

    Ik was 7 ofzo :'D

    Ik schrijf al heel lang! Maar hoe lang? No idea!
    Denk dat ik op enig moment op de basisschool begon!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ik schrijf al sinds groep 4 of zo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik groep 3 begon ik met kleine verhaaltjes van 2 blz of zo te schrijven (: Ik kreeg toen van de juf ook een apart schriftje om dat in te schrijven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hier op quizlet?
    volgens mij was ik ook 12;p


    Dance like nobody's watching'

    Ik begon met het schrijven van verhalen sinds ik kon schrijven. Groep 2 dus, want ik liep nogal voor op de anderen qua taal. Toen maakte ik altijd mijn eigen boekjes :) <3


    ars moriendi

    Eigenlijk sinds ik redelijk goed kon schrijven. Ik verzin mijn hele leven al verhaaltjes en toen ik kon schrijven schreef ik ze op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    verhalen heb ik al altijd geschreven sinds mijn achtste ofzo. Maar egte lange stukken die op elkaar volgen pas sinds ik 13 was hier op Q


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Dat ik net leerde schrijven ofzow xD hahaha ik heb ze nog steeds echt grappig om terug te schrijven, het gingen altijd over prinsessen en prinsen ofzow. hahah


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik kon al heel vroeg lezen en schrijven. maar echte verhalen pas na groep 5 ofzo.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik schreef eerst kleine liedjes toen ik al heel jong was. Ben ook heel jong in muziek begonnen :D toen ik 12 was ofzo kwam ik op quizlet, misschien iets eerder weet niet precies,


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    YoYoYoghurt schreef:
    Toen ik nog niet kon schrijven verzon ik al verhaaltjes en die ging ik dan vertellen aan m'n ouders. :Y)

    Ik was erg jong. Mijn eerste verhaaltje heb ik op mijn 8ste geschreven denk ik. Dat stelde natuurlijk niet veel voor,maarja. ^^ Sinds toen ben ik beginnen emt verhalen te schrijven, dat evolueerde van 1 bladzijde tot nu bijna hele boeken. :')


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon