• De namen in dit topic zijn veranderdt om prive redenen

    Ik heb een vriendin Annabella en ze heeft een vriendje genaamt Ronald. Ze zat al te twijfelen of ze het uit wilde maken maar uit eindelijk heeft ze dat toch niet meer gedaan.
    Maar toen Annabella en Ronald net iets kregen zei Annebella: 'Als je het uit wilt maken moet je het eerlijk zeggen.'
    Ronald beloofde dat hij het dan eerlijk zou zeggen.
    Maar nu heeft Annabella van een goeie vriendin gehoord de ook een goeie vriendin van Ronald is gehoord dat Ronald het uit wil maken.
    Maar dat is niet het probleem:
    Toe net zat ik met Nikki een vriendin waar ik altijd mee in de bus zit te praten en die vertelde het volgende verhaal:
    Bij Nikki was een vriendin genaamt: Eline en die zit niet bij ons op school. Eline vroeg aan Nikki of ze haar klassenfoto mocht zien. Dus Nikki die foto er bij gepakt en toen zei Eline dat ze Ronald wel een lekkerding vond enzo. Eline wist niet dat hij een vriendin had en toen is ze via via aan zijn msn gekomen en in het begin was het gewoon: 'Hoi.' 'Hoi.' Enzo. Maar hoe langer ze praatte hoe meer Ronald naar Eline ging sturen: 'Ik vind je leuk.' En toen kwam Eline er achter dat hij een vriendin had. Dus Eline zei: 'Ik wil niet meer met je praten want je hebt een vriendin en je hoort dus niet meer te zeggen dat je mij leuk vind enzo.'
    Maar toen zei Ronald: 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Je moet met me blijven praten ik vind jou veel leuker dan Annabella. Ik dump aar voor jou.'
    En nou weet ik dus niet of ik dit allemaal aan Annabella moet vertellen want het is nog veel erger gegaan en Ronald heeft nog meer meisjes proberen te versieren enzo. En het msn gesprek is nog veel langer door gegaan.
    Dus mijn probleem:
    Moet ik dit nou allemaal aan Annabella vertellen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou..
    Jij weet het nu, dus ik zou het zeggen.
    Maar wie zegt dat het echt waar is?


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Nou..
    Jij weet het nu, dus ik zou het zeggen.
    Maar wie zegt dat het echt waar is?


    Omdat ik Nikki vertrouw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het een betrouwbare bron?
    Dan moet je het haar vertellen.
    Het is pijnlijk om te zeggen,maar als je niets zegt zal ze uiteindelijk veel harder gekwetst worden.
    succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou het zeggen.


    -

    Haar vriend moet dit aan haar vertellen.. En desnoods die Eline of die Nikki zelf..
    Waarom zou jij je als boodschapper willen gedragen terwijl je niet zeker weet of het wel waar is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Pols even naar haar relatie met die jongen zou ik zeggen; vraag hoe het gaat tussen die twee. Als ze zegt dat het fantastisch gaat en dat ze supergelukkig is zou ik zwijgen, als ze ze zegt dat het niet goed gaat zou ik er iets van zeggen. En dat is mijn eerlijke mening, niet iets wat ik uit boekjes heb ofzo (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.