• Ik ging zaterdag uit voor halloween. En ik zet mijn fiets nooit op slot omdat ik de sleutel kwijt ben, omdat anderen steeds mijn fiets wilden lenen hierzo en toen heb ik de sleutel van mijn sleutelbos afgehaalt en nu ben ik hem al 3 jaar kwijt.
    En zaterdag heeft iemand hem gepakt en is erop weggefiets. Dus nu ben ik hem kwijt en moet ik hem zoeken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Haha, dat had een vriendin van mij ook, die heeft 'm na 3 weken weer teruggevonden, ergens in een steegje. Maar als iemand 'm heeft gejat, denk ik niet dat de kans heel groot is dat je hem nog terugvind.. maar veel succes! -a-


    It's time to be happy again.

    -out-

    Xd juist. dusjah een leerding. koop voortaan een slot^^ maarjah zoekse


    Some angels have no wings.

    Tsja, dat is dan ook niet echt handig he :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hiphopqueen schreef:
    Xd juist. dusjah een leerding. koop voortaan een slot^^ maarjah zoekse


    Ik had wel een slot erop. (cat) Alleen geen sleutel.


    Your make-up is terrible

    Arme fiets, wat zou hij welniet denken, zijn baasje die hij niet meer kan vinden, koud en alleen in een steegje te moeten staan...


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hooligan schreef:
    -out-


    effort never betrays you

    Eigenlijk heb je nog geluk dat je fiets 3 jaar lang niet gestolen is, je had er ook een nieuw slot op kunnen zetten (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet echt slim xD


    I rather love then fight.

    YoYoYoghurt schreef:
    Arme fiets, wat zou hij welniet denken, zijn baasje die hij niet meer kan vinden, koud en alleen in een steegje te moeten staan...

    Hij was al bejaard hoor. Al minstens 10 jaar oud, en niets deed het nog haha. Hij kon alleen nog trappen en als je geluk had remmen. Daarom wilde niemand anders hem hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Hij was al bejaard hoor. Al minstens 10 jaar oud, en niets deed het nog haha. Hij kon alleen nog trappen en als je geluk had remmen. Daarom wilde niemand anders hem hebben.

    Och och, arme fiets, misschien kun je 'm dan beter in laten slapen...(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Och och, arme fiets, misschien kun je 'm dan beter in laten slapen...(cat)


    Maar hij fietste nog wel lekker.


    Your make-up is terrible

    cHij was al bejaard hoor. Al minstens 10 jaar oud, en niets deed het nog haha. Hij kon alleen nog trappen en als je geluk had remmen. Daarom wilde niemand anders hem hebben


    Medelijden lijder met de jatter. en tjah hij zal wel denken jeetje die anderew was beter


    Some angels have no wings.

    Laten graferen in vervolg...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Laten graferen in vervolg...


    Hij is gegrafeerd, met mijn oude adres (cat)


    Your make-up is terrible