• Ik wil dus graag een vampire story gaan maken. Ik heb al 1 hoofdstuk:D dat niemand nog heeft gelezen T.T zouden jullie het willen lezen en me tips willen geven? mischien hebben jullie ideeën voor het verhaal of iemand die mee wilt schrijven want dat lijkt me ook erg leuk^^
    http://www.quizlet.nl/stories/33735/a-vampire-story/

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 19:43 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou niet de hele tijd enters gebruiken en het gewoon een doorlopend verhaal laten worden. Voor de rest niets aan op te merken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het is best wel goed hoor, in ieder geval begint het spannend en heb je weinig tot geen typfouten ^^
    Toch een paar tips;
    1 Misschien kun je de inleiding herschrijven? Het is zo een beetje saai, wat niet echt uitnodigt tot lezen. Vertel wat er gebeurt, waar het verhaal over gaat, wie de hoofdpersoon is, dat soort dingen.
    2 Gebruik wat minder enters, het is goed om de alinea's duidelijk te verdelen, maar te veel maakt de tekst irritant om te lezen.
    3 Aan het einde staat er dat ze de ambulance ziet, maar ze had haar ogen toch dicht?
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb niks meer te zeggen dan wat er boven mij is gezegd.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bedankt voor de tips^^ en ik heb alweer een nieuw hoofdstuk whaha. het lukte me niet om de inleiding van het verhaal nog te veranderen dus heb ik gewoon een nieuw story gemaakt en oude verwijdert xD Nu is het dus weer 0 x gelezen T.T


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Minder enters.
    Ik vind verder dat je de leestekens goed gebruikt. Alleen het is 'Hallo,' zei pieter. En niet 'Hallo.' zei Pieter. Tenminste dat zei een Beta ooit eens tegen mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    moonstargirl schreef:
    Bedankt voor de tips^^ en ik heb alweer een nieuw hoofdstuk whaha. het lukte me niet om de inleiding van het verhaal nog te veranderen dus heb ik gewoon een nieuw story gemaakt en oude verwijdert xD Nu is het dus weer 0 x gelezen T.T

    Als je bij 'Mijn stories' bent klik je op 'Aanpassen' bij de juiste story, en dan klik je helemaal bovenaan nog eens op 'Aanpassen' (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OHMYGEORGE schreef:
    Minder enters.
    Ik vind verder dat je de leestekens goed gebruikt. Alleen het is 'Hallo,' zei pieter. En niet 'Hallo.' zei Pieter. Tenminste dat zei een Beta ooit eens tegen mij.

    Het is 'Hallo',zei Pieter. De komma moet ná de aanhalingstekens als de zin gedaan is. Als je een onderbroken aanhaling hebt, dan moet de komma ervoor, bijvoorbeeld; 'Pieter,' zei mama, 'je bent een lieve jongen.'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    (...)
    Het is 'Hallo',zei Pieter. De komma moet ná de aanhalingstekens als de zin gedaan is. Als je een onderbroken aanhaling hebt, dan moet de komma ervoor, bijvoorbeeld; 'Pieter,' zei mama, 'je bent een lieve jongen.'

    ik zal het wel veranderen dank jullie wel^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Milim schreef:
    (...)
    Het is 'Hallo',zei Pieter. De komma moet ná de aanhalingstekens als de zin gedaan is. Als je een onderbroken aanhaling hebt, dan moet de komma ervoor, bijvoorbeeld; 'Pieter,' zei mama, 'je bent een lieve jongen.'


    Oh, dan doe ik het nu nog steeds fout. *zucht* Ik krijg wat van die komma's Punten, T'en en D'en.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wat ik zou doen is de tekst dat iemand zegt schuin zetten
    dat leest, vind ik, makkelijker

    bv:
    'Scheer je weg!' Zei jantje
    'Scheer je weg!' Zei jantje

    Goed hoor!! Ga zo door...Ik zie niet bepaald dingen waar ik iets ver kanzeggen (flower)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 16:56 ]


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen