• “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Yeah hm... I don't know. Het is wel goed dat ze dit gedaan hebben en zo, maar waarom in godsnaam zou je homofobisch zijn... Maar goed, alsnog een leuk dat ze alsnog knuffelden (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok dat was zo schattig ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het al heel wat dat ze dit willen doen. Ze moesten dit helemaal niet doen en ze hebben toch besloten om hier als anti-gay aan mee te doen.


    Take me to wonderland

    Ik voel de ongemakkelijkheid van sommige mensen in het filmpje heel erg :P
    Maar goed dat ze dit hebben gedaan

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 15:46 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Die oma, hahaha, echt geweldig. Mooi filmpje!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind het vreselijk dat die mensen zo tegen de seksualiteit van andere mensen zijn... Het is tof dat de deelnemers die mensen van hetzelfde geslacht prefereren zo relaxt bleven, eigenlijk, op het moment dat de andere deelnemer begon te vertellen wat zij vonden dat er mis was met het vallen op mensen van hetzelfde geslacht. Dit filmpje laat zien dat er niets anders is aan homoseksuele mensen. De reactie van die oudere vrouw op de knuffel, vond ik serieus waar goud waard.


    Hamartia

    Ik vind dit best een goed idee. Ze stellen vragen die homo's en lesbiennes gewoon beantwoorden. Het contact wordt gewoon iets gemakkelijker en dan de knuffel.

    En die oma is zooo awesome:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het gewoon zo stom om te zien dat die mensen in het begin van het filmpje zo vreemd doen, omdat de persoon tegenover hen op het eigen geslacht valt. Like, act normal please. Het zijn mensen. Gewoon mensen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sommige reacties vallen mee, maar best knap dat ze het wel durven weetje. Het kon ook zo zijn dat het anders kon aflopen. Maar die Oma is echt gewoon cute ja.

    SmeerKeessie schreef:
    Ik voel de ongemakkelijkheid van sommige mensen in het filmpje heel erg :P
    Maar goed dat ze dit hebben gedaan


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahw, so cute. Maar ik word wel boos van homofoben.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik schaamde mij voor die vrouw met dat kind. Ze heeft dan wel geleerd dat het verkeerd was om op je eigen geslacht te vallen, maar dat je kind meer durft dan jij? Die knuffel kwam ook niet in beeld. Die oma was inderdaad goud waard. Aha. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dysphoria schreef:
    Ik vind het al heel wat dat ze dit willen doen. Ze moesten dit helemaal niet doen en ze hebben toch besloten om hier als anti-gay aan mee te doen.


    26 - 02 - '16

    Gebaseerd op First kiss als ik 't goed heb :]


    If a writer falls in love with you, you can never die