• Ik weet dat jullie nogal veel tegenkomen op internet, dus schakel ik jullie hulp in! Iedereen moet voor godsdienst één keer per jaar voor de klas komen met iets waardoor je gaat nadenken, een bezinningsmoment zeg maar.

    De meeste zijn heel onorigineel en komen vooraan met de overstromingen van Pakistan, het liedje voor Haïti, het liedje voor het Tsunami zoveel jaren geleden,...

    Dus nu hoop ik dat jullie met een schokkend artikel of weetikveelwat naar mij komt dat niet zo voor de hand liggend is, maar toch interessant zodat ik wel origineel ben. :9~

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 23:34 ]


    Only losers can act the way you do

    Man sterft na hij wil pissen.
    Van een paar maand terug ofzo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Man sterft na hij wil pissen.
    Van een paar maand terug ofzo.
    Ohja, dat die van dat viaduct val? :'DDD


    Only losers can act the way you do

    Swamp schreef:
    (...)Ohja, dat die van dat viaduct val? :'DDD

    Jep, da's wel iets om over na te denken, he. Denk je ook niet? :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    (...)
    Jep, da's wel iets om over na te denken, he. Denk je ook niet? :')
    Haha, volgens mij gaat heel de klas dan strijk terwijl het een serieuze zaak zou moeten zijn. :'D 'Euhm, ja, ik heb dit gekozen omdat ik het wel heel erg vind: wil je even plassen, val je van de brug...'

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 23:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Dit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Swamp schreef:
    (...)Haha, volgens mij gaat heel de klas dan strijk terwijl het een serieuze zaak zou moeten zijn. :'D 'Euhm, ja, ik heb dit gekozen omdat ik het wel heel erg vind: wil je even plassen, val je van de brug...'


    Het is dan ook niet zo .. alledaags, eigenlijk. Er valt niet elke dag een persoon in een ravijn als 'ie zich eventjes wou ontladen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sniper schreef:
    Dit.
    Is dat een Islamitisch wetsartikel? o_o

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 23:57 ]


    Only losers can act the way you do

    Swamp schreef:
    (...)Is dat een Islamitisch wetsartikel? o_o

    Ja volgens mij wel. Je kan maar beter niet de doodstraf krijgen als maagdelijke vrouw. Krijg je er een gratis verkrachting bij. Zonder mannelijk gezelschap reizen is in sommige landen niet eens toegestaan.
    Het is trouwens in pakistan (of één van zulke landen) wel toegeslaan je vrouw te slaan of uit te hongeren als ze niet meewerkt. Was een jaar terug ofzo nog in het nieuws.
    Tsja, ik word er ook niet echt vrolijk van. Allerminst niet...


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhm...Iets van één of andere zaak als de Taliban. 'waarom doen mensen toch zoiets'? (:
    Of denk nog eens terug aan Yasmine, die vorig jaar zelfmoord heeft gepleegd. Dan kan je veel denken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Deze site bevat echt heel veel dingen waardoor je gaat nadenken.
    Like 'New York is schadenlijk voor je gezondheid,' Lees het.
    Of 'Het ontbijt overslaan is slecht voor je hart,' vind je Ici.
    Neem echt eens een kijkje op die site, gegarandeerd vind je iets. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    De pil van Drion.


    Your make-up is terrible

    k denk wel is na over het volgende:

    Waarom zijn alle gelovige altijd boos op anderen. Want god heeft de wereld tog zo gemaakt? En alles wat god maakt, is goed, zeggen ze. En ook dat oorlog niet goed is, en dat je van anderen moet houden en dat soort dingen, er staat nergens in die hele bijbel/koran/andere geschriften dat er bepaalde mensen zijn, die slecht zijn, toch? of heb k nou weer zo slecht opgelet in mijn 4 jaar godsdienst xD

    Maar daar denk k dus wel is over na, want het klopt voor mijn gevoel niet helemaal xD

    Oke, vet vaag verhaal, heb je er iets aan? waarschijnlijk niet, zowel, omg, dat vind k leuk :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Assassin schreef:
    De pil van Drion.
    Wat is dat? (cat)


    Only losers can act the way you do

    Homoseksualiteit?


    Life is hard and then we die