• Heeeeft iemand goede wolfstar fic op AO3 voor mij? Een paar recjes zouden heel fijn zijn, sinds ik vet nieuw ben in het fandom en daarom ook nog niet heb gehoord wat alle Goede Fics zijn. Drarry fic is trouwens ook goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    JA KIES MIJ. (bloos) Ik leef voor fic. Ik zou een lijst voor je typen, maar het is gemakkelijker om gewoon te linken naar mijn AO3 Wolfstar bookmarks: hiero. Let op ratings en eventuele waarschuwingen! (Overigens zou ik Text Talk en As Red As Hearts And Autumn nog eens extra extra aanraden.)

    En een paar die ik buiten AO3 in mijn echte, in Firefox opgeslagen bookmarks vond, mocht je daar ook geïnteresseerd in zijn (al zitten er hier wel heel wat tussen die ik letterlijk jaren geleden heb gelezen, dus ik kan niet altijd met honderd procent zekerheid zeggen wat ik daar nu van zou denken, maar ooit vond ik ze blijkbaar goed):
    > being an historical record of events surrounding the unfortunate truth-or-dare game of february the twenty-second, and consequences thereof
    > Romeo in Black Jeans
    > no longer easy on the eyes
    > Little Boys Do
    > Quotation
    > Third Time's A Charm
    > A Few Mornings in January
    > girls will be boys and boys will be girls
    > Fine Art
    > Of Pink Curtains and First Kisses
    > Pair
    > Redeeming Time
    > The Fairytale Way
    > The Sharing of Breath
    > Taking Advice
    > The Science of a Tilting Axis.

    Oh, oh, en je zou ook nog kunnen kijken naar dit topic! Ik denk dat het meeste wat ik daar noemde hier ook al staat, maar niet alles, geloof ik. Als je de echte klassiekers uit het Wolfstar fandom wilt lezen, moet je sowieso beginnen bij Stealing Harry en The Shoebox Project, die daar genoemd staan. ^^

    Voor Drarry heb ik helemaal niets voor je, vrees ik, want daar heb ik echt extreem weinig van gelezen. Ik zou je wel nog tonnen Percy/Oliver kunnen bieden, maar ik weet niet of dat je ding is.

    Edit: In al mijn enthousiasme ben ik volledig vergeten mijn eigen Wolfstar fics hiertussen te smokkelen. :Y) Deze drie heb je (volgens mij?) nog niet gelezen: At the touch of Love, Siriusly Gay, Only the moon howls.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 3:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    JA KIES MIJ. (bloos) Ik leef voor fic. Ik zou een lijst voor je typen, maar het is gemakkelijker om gewoon te linken naar mijn AO3 Wolfstar bookmarks: hiero. Let op ratings en eventuele waarschuwingen! (Overigens zou ik Text Talk en As Red As Hearts And Autumn nog eens extra extra aanraden.)

    Dankje dankje dankje. Ik had vooral allemaal rare dingen gevonden zoals Sirius die Remus als een hond fuckt.. Nee bedankt, hahaha.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 12:25 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.