• Ik heb zoveel inspiratie, dat ik Nog een serie schrijf!*Ik kies niet de eerste! , mss xD*

    Hij gaat zo: Tom raakt Verslaafd aan Sex, maar Echt Verslaafd! Hij heeft een vriendin, maar hun relatie gaat er slecht aan toe , niemand weet de reden waarom Tom ineens een vriendin wou.. Er gaat wel rond , dat hij het 4x keer per dag doet ,en als zijn vriendin niet wilt , met geweld!..


    Het is zoals je ziet een Fanfiction verhaal , Tom zou nooit een vrouw of meisje zo disrespecteren.
    Titel:my addiction takes me over.

    Dusz , ik Heb nodig :
    Bf Tom:BEZET->SWEETxQUEEN
    Vriendin Vriendin Tom:BEZET->MissNobody
    Vriendin Tom:BEZET->JOYCELECTRO
    Vriendin Bill:BEZET->CupXxCake
    vriendin Georg:BEZET->Nickaaii
    Vriendin Gustav:BEZET->fabulousxme


    I need:


    Wat vind je van het idee?:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's: (meer als 3 dingen!)
    Karacter:
    Sijl:
    Tekstje:



    En Sorry maar ik kies niet de eerste , of degene die echt altijd worden gekozen!
    Natuurlijk maken die kans hé maar ik bekijk het wel even xD

    vriendin tom.
    Wat vind je van het idee?:
    super n_n
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Hobby's: (meer als 3 dingen!)
    voetballen op straat.partys.shoppen.rond hangen met vrienden.
    Karacter:
    jaloers,bitchi,eigenwijs,koppig,naïf,egoïstisch,spontaan,lief.
    Sijl:
    moet ik eerlijk zijn?een beetje huppel achtig ö
    Tekstje:
    Héééj n_n mijn naam is joyce en ben 16 :] De rest gaat jullie zowiezo niet intreseren dus daar ga ik niet over beginnen.ik heb nog al een karakter dat veel kan verschillen..net zoals mijn muziek smaak,wat is een leven zonder muziek?juist niets!Ik houw super veel van mijn vrienden..ik kan niet zonder..en tom,nuja..tom is mega belangrijk in mijn leven.Maar weetje.ik denk dat dit het belangrijkste is over mij ^^ dus ik ga.<3
    Plaatje:
    http://a688.ac-images.myspacecdn.com/images01/23/l_01ca3a96b863fb46bc095bda44639f37.jpg

    vriendin tom.


    je hebt hem sgatt<3

    wel even infoo? :D

    Vriendin Bill!!!

    Plies ik wil hem zo graag

    Ik heet Tara

    Plies ik wil hem zo graag

    Ik heet Tara

    wil je even de infoo invullen ? x]

    Wat vind je van het idee?: Een goed idee, t lijkt me een toffe quiz en ookal krijg ik geen rol, dan ga k hem toch maken

    Naam:Lies

    Leeftijd:18

    Hobby's: (meer als 3 dingen!): Carten,♥, uitgaan, Gitaar spelen, film uitdocteren

    Karacter:Lief maar niet tegen de mensen di eze niet moet!, is een echte bitch als het moet, en kan soms nogal snel jaloers zijn(maar laat het dan niet merken)

    Sijl:Scene, Skater

    Tekstje:Hay mensjes op de aarde, ik ben Lies, Mn Beste vriendin is de vriendin van Tom; Hij gebruikt haar soms wel, en dat vind ik heel erg, dan komt ze soms bij mij uithuilen!

    Ik ben altijd met iets bezig; je vind me vaak in de cartbaan en bij mijn gitaar; k kan echt ni zonder da ding!

    Maar k moet gaan; k ga uit!
    A Lot Of Love From, Liesj

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67331

    rol: vriendin, vriendin tom


    everything you imagined, and more...

    (...)

    je hebt hem sgatt<3

    wel even infoo? :D

    weetje hoe lief van u ö
    ik ben ook zo een nieuwe serie begonne en ik zal voor u een rol opzij houden voor ofwel vriendin bill ofwel tom ^^
    en de info heb ik er gezet ^^
    x

    Wat vind je van het idee?: Een goed idee, t lijkt me een toffe quiz en ookal krijg ik geen rol, dan ga k hem toch maken

    Naam:Lies

    Leeftijd:18

    Hobby's: (meer als 3 dingen!): Carten,♥, uitgaan, Gitaar spelen, film uitdocteren

    Karacter:Lief maar niet tegen de mensen di eze niet moet!, is een echte bitch als het moet, en kan soms nogal snel jaloers zijn(maar laat het dan niet merken)

    Sijl:Scene, Skater

    Tekstje:Hay mensjes op de aarde, ik ben Lies, Mn Beste vriendin is de vriendin van Tom; Hij gebruikt haar soms wel, en dat vind ik heel erg, dan komt ze soms bij mij uithuilen!

    Ik ben altijd met iets bezig; je vind me vaak in de cartbaan en bij mijn gitaar; k kan echt ni zonder da ding!

    Maar k moet gaan; k ga uit!
    A Lot Of Love From, Liesj

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67331

    rol: vriendin, vriendin tom

    je hebt hem<3
    Maar ik ik kies wel zelf de plaatjes^^
    sowrry

    vriendin tom.
    Wat vind je van het idee?:
    super n_n
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Hobby's: (meer als 3 dingen!)
    voetballen op straat.partys.shoppen.rond hangen met vrienden.
    Karacter:
    jaloers,bitchi,eigenwijs,koppig,naïf,egoïstisch,spontaan,lief.
    Sijl:
    moet ik eerlijk zijn?een beetje huppel achtig ö
    Tekstje:
    Héééj n_n mijn naam is joyce en ben 16 :] De rest gaat jullie zowiezo niet intreseren dus daar ga ik niet over beginnen.ik heb nog al een karakter dat veel kan verschillen..net zoals mijn muziek smaak,wat is een leven zonder muziek?juist niets!Ik houw super veel van mijn vrienden..ik kan niet zonder..en tom,nuja..tom is mega belangrijk in mijn leven.Maar weetje.ik denk dat dit het belangrijkste is over mij ^^ dus ik ga.<3
    Plaatje:
    http://a688.ac-images.myspacecdn.com/images01/23/l_01ca3a96b863fb46bc095bda44639f37.jpg


    jE HEBT EMMM<3
    maar ik kies wel zelf de plaatjes
    Sorry de snorry xoxo

    (...)
    je hebt hem<3
    Maar ik ik kies wel zelf de plaatjes^^
    sowrry


    ah oke, jah t stond er nog bij; dus k had het maar ingevult he!

    En Merci voor de rol he, zeg je iets al de proloog af is (als je alle rollen hebt xD)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    ah oke, jah t stond er nog bij; dus k had het maar ingevult he!

    En Merci voor de rol he, zeg je iets al de proloog af is (als je alle rollen hebt xD)


    Tuurlijk^^



    Wat vind je van het idee?: Leuk ik hoop ook dat ik de rol krijg

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16

    Hobby's: (meer als 3 dingen!): Skateboarden, Zingen, Liedjes schrijven

    Karacter: Lief, Spontaan, Grappig.

    Sijl: Beetj wel van de korte rokjes en secci shirts maar mag je ook veranderen hoor

    Tekstje: Je houd heel erg van zingen en liedjes schrijven. Ook ben je heel erg vaak vrolijk maar ook heus wel eens een keer niet zo. Je bent altijd lief voor andere

    Asjebliefd ik wil die rol zo graag je mag natuurlijk heel veel veranderen;)

    uhm voor de roll van bill vriendin :]
    Wat vind je van het idee?: coowl idee, tis iets wat ik nog niet heb gelezen dus het lijkt me leuk
    Naam:Kimmy
    Leeftijd:15 byna 16
    Hobby's:muziek maken, tekenen, uitgaan, met vrienden en lief leuke dingen doen! en nieuwe dingen proberen :D en shoppen!
    Karacter:lief en aardig, totaal geen hokjes geest en heel behulpzaam, staat klaar voor haar friends maar is natuurlijk zoals iedereen de bitch asl het nodig is (A)
    Sijl:emo/scene met mijn eigen draai :]
    Tekstje:haay haay !!
    ik ben dus kimmy :] ik ben 15 jaartjes ouwd ben gek op muziek maken en shoppen :D ik hou ongelovelijk veel van mijn vriendinnen en mijn lief bill <3 (H)
    ik ben gek op lol trappen en sta altijd klaar voor mijn vrienden! verder trek ik het niets aan wat mensen van mij vinden [als ze het slecht vinden dan] want een compliment is altijd welkom :]
    so now you know about moii :D
    xx

    Plaatje:http://kimberley403.hyves.nl/fotos/305736259/0/Tj_a/

    Deze is Voor uU :] hoop dat ik de rol krijg :]
    en will je me zoiesow laten weten hoe hij word ??

    Xxx kimmy (flower)


    A Noble was Born in Chaos

    he?? euhm, neit dat ik het erg vind he, maar was ik geen vriendin vriendin tom??


    everything you imagined, and more...

    he?? euhm, neit dat ik het erg vind he, maar was ik geen vriendin vriendin tom??


    owja woops , sorry xD!!