• Ik geniet altijd van lekker eten.

    Van welk klein ding genieten jullie?


    *insert philosophical cringe expression here*

    muziek, slapen, sigaret, pauze's. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    muziek, slapen, sigaret, pauze's. (cat)

    Pardon? Mevrouw rookt nog steeds? Zult u daar niet eens heel snel mee gaan stoppen? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    echt van die hele kleine dingetjes die je over het hoofd ziet omdat ze normaal zijn:
    Lieve smsjes.
    Lachen met vriendinnen
    enz.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goede gesprekken (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Pardon? Mevrouw rookt nog steeds? Zult u daar niet eens heel snel mee gaan stoppen? (krul)

    nou sorry, uhh, nee. (cat) zo heb ik eenn goed excuus om met rat(cat) -je snapt me wel, en anders komt dit hele verhaal op google te staan. ;$- maar zo heb ik een goed excuus om met hem buiten met zijn 2en te staan, en het is, uhh.. verslavend, maar ik ben aan het minderen ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ja ook van lekker eten. Ik steek er vaak ook redelijk wat moeite in om iets lekkers te maken :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Muziek luisteren, tekenen, gewoon met iemand kunnen lachen, mooie films, de natuur, eten en nog wel veel meer dingen (:.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    lachen met mijn vriendinnen, bij mijn vriendje zijn :)

    Muziek


    lost in confusion, like an illusion

    Om 7 uur wakker worden en dan denken: yes, ik kan nog anderhalf uur in bed blijven liggen _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Met de hele familie bij elkaar zijn.


    <3

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    nou sorry, uhh, nee. (cat) zo heb ik eenn goed excuus om met rat(cat) -je snapt me wel, en anders komt dit hele verhaal op google te staan. ;$- maar zo heb ik een goed excuus om met hem buiten met zijn 2en te staan, en het is, uhh.. verslavend, maar ik ben aan het minderen ! (krul)


    heb je het over rat...... oellalalalalalalaa


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lekker eten, muziek. En stiekem geniet ik nog wel het meeste van mijn panorama van Den Haag en Rijswijk in de avond, als de lucht zwart is en alle lichtjes aan staan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.