• Als je zo'n 'grote' (voor deze tijd dan) artiest bent, zou je toch zeggen dat je op zijn minst je eigen liedjes kan zingen (lol, vooral die hoge noten zijn echt erg.. en zelfs de coupletten kan ze niet zingen..)

    klik hier

    Wat een afgang zeg..


    ars moriendi

    Omg. Ja, ik zag het ook al bij de EMA's . Jezus, zij zing vals zeg.

    edit; en dan trekt ze ook nog zo een trotse kop. bahbah. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 15:25 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Ach, zij hebben ook wel eens een slechte dag. Op andere momenten zullen ze wel degelijk kunnen zingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    O, hehe. Ik zag 't net op tv ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha (:
    Shit happens..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haar wenkbrauwen zijn wel coool -vielmeeventjesop- (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    Ik zag het ja. Echt verschrikkelijk vals!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    o.o volgens mij had ze haar dag niet...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aan het begin zat ze er niet helemaal lekker in, maar later wel en ging het goed en toen was ze echt goed en energiek. Maarja iedereen zeikt altijd op Katy hoe ze zingt enzo dus ik houd mn mond wel. Het begin verliep niet zo soepel de rest wel en er zijn genoeg goede optredens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vond het ook vals. Als je dan al moeite hebt met je eigen liedjes... Maak er dan tenminste andere noten van, dat doen er zoveel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet niet of mensen het opvalt, maar Katy Perry zingt bijna nooit zuiver. Als je vanaf de zuivere toonhoogtes kijkt natuurlijk. Maar ieder zijn eigen smaak.


    your eyes are like stars in the night.

    k had het gezien.. inderdaad best wel een afgang.. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ze zingt tenminste wel live (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Romances schreef:
    Ach, zij hebben ook wel eens een slechte dag. Op andere momenten zullen ze wel degelijk kunnen zingen.


    They fell in love, didn't they?

    Best erg..

    Jhaa ik zag het net, was best wel erg:X


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.