• Hoi. :')
    Kom, -als eerste- níet aankakken met het feit dat dit een doelloos topic is, want daar ben ik zelf wel achter. ><
    Ik verveel me, dus ik dacht, ik maak een topic waar jullie alle, maar dan ook echt álle vragen aan mij mogen stellen!
    En ik ga proberen om op allemaal antwoord te geven. :')
    In elk geval, als ze maar gek zijn. ='DD

    xoxo


    -

    Slaap je met knuffels?

    Met welke Disneyprinses zou je een date willen hebben? [je moet kiezen!]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ben je dood als je dood bent of dood als iemand anders segt dat je dood bent,terwijl je nog ademt alleen niemand weet dat,,leef je dan nog??

    Oewhh ,,ik snap hm self neit meerxD


    Crack a bottle

    Hou je van honden met zwanenvleugels met de staart van een krokodil en de ogen van een uil, poten van een vleermuis, oren van een giraffe, bek van een varken, schubben van een hagedis, manen van een leeuw, en die kan praten? (A)


    I live for the applause, you will die for it.

    wat zou je doen als je tom in z'n witte met rode hartjes string zit staan voor het raam en jij staatb in ej ondergoed en jullie zien elkaar??

    ehh..

    wat zou je doen als je vader plotseling in een struisvogel verandert en je moeder uitbroed waarna je hele familie in bomen verandert??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    hou je van Mega Mindy? (A)


    SUPER!

    Nee, grapje. Mn zusje is er gek van. :'DD
    Ik vind het een trut.


    -

    Wat vind je van Pokemon?


    Ik vind het best leuk. :')
    Ik zou eigenlijk naar Pokemondag in Walibi gaan, maar kon niet. ><


    -

    War zou je doen als een gele olifant met paarse stippen je om een beurtje vroeg


    Even denken..

    *weirdoweird*

    Ik zou lachen. :']
    En schrikken natuurlijk.


    -

    hou je van sex? x'D


    ECHT WEL. :']

    Vroeger droomde ik vaak over sex met Bill. ö


    -

    Slaap je met knuffels?


    Niet meer. Op mn 10e afgeleerd.
    Maar die knuffel heet: "Loesje lam" en is een schaap, zoals je misschien wel gemerkt hebt. :"DD

    Want ik heb m van mn overgrootoma die overleden is, gekregen bij mn geboorte.


    -

    Slaap je met knuffels?


    Niet meer. Op mn 10e afgeleerd.
    Maar die knuffel heet: "Loesje lam" en is een schaap, zoals je misschien wel gemerkt hebt. :"DD

    Want ik heb m van mn overgrootoma die overleden is, gekregen bij mn geboorte.


    -

    Met welke Disneyprinses zou je een date willen hebben? [je moet kiezen!]


    Leuke vraag! (:
    Even denken.

    *thinking*

    Ariel. Want dat is dat mn eerste date onderwater. xD


    -

    Ben je dood als je dood bent of dood als iemand anders segt dat je dood bent,terwijl je nog ademt alleen niemand weet dat,,leef je dan nog??

    Oewhh ,,ik snap hm self neit meerxD


    De eerste. [:
    Maar opzich geloof ik daar niet zo erg in, als je het op die manier bedoelt.


    -

    Hou je van honden met zwanenvleugels met de staart van een krokodil en de ogen van een uil, poten van een vleermuis, oren van een giraffe, bek van een varken, schubben van een hagedis, manen van een leeuw, en die kan praten? (A)


    Jaa. :')


    -