• Hoi. :')
    Kom, -als eerste- níet aankakken met het feit dat dit een doelloos topic is, want daar ben ik zelf wel achter. ><
    Ik verveel me, dus ik dacht, ik maak een topic waar jullie alle, maar dan ook echt álle vragen aan mij mogen stellen!
    En ik ga proberen om op allemaal antwoord te geven. :')
    In elk geval, als ze maar gek zijn. ='DD

    xoxo


    -

    wat zou je doen als je tom in z'n witte met rode hartjes string zit staan voor het raam en jij staatb in ej ondergoed en jullie zien elkaar??


    Neervallen -van het lachen- natuurlijk.
    En dan heb ik waarschijnlijk in mn broek gepist. :')
    En als ik dan zou opstaan en Tom zou er nog staan, ik zou naar m zwaaien. :')
    En als hij dan terugzwaait ga ik in mn ondergoed naar zn huis toe. 8DD


    -

    ehh..

    wat zou je doen als je vader plotseling in een struisvogel verandert en je moeder uitbroed waarna je hele familie in bomen verandert??


    Hier kan ik geen antwoord op geven, omdat ik geen vader meer heb. -overleden-
    sorry.


    -

    wat zou je doen als je hond een koprol maakt?x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hoe ben jij op de wereld gekomen? ö


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    welke kleur heeft de broek die je de afgelopen vrijdag aan hebt gehad (of aanhebt) ?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    wat zou je doen als er inplaats van chips een kikkerfamilie in je chipszakje zit???


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    wat zou je doen als je hond een koprol maakt?x]


    Als ik een hond had, zou ik lachen/ :')


    -

    wat zou je doen als je silliconen zou nemen en op een dag erachter komt dat die spoorloos zijn verdwenen?


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hoe ben jij op de wereld gekomen? ö



    Tanja & Ed[win] Ekel waren eenzaam. Toen dachten ze: zullen we een kind maken?
    En zo hebben ze er 4 jaar over gedaan om mij op de wereld te zetten. :')


    -

    welke kleur heeft de broek die je de afgelopen vrijdag aan hebt gehad (of aanhebt) ?


    Even denken.

    Een zwarte driekwart broek. :')


    -

    wat zou je doen als er inplaats van chips een kikkerfamilie in je chipszakje zit???


    Ik zou nooit meer chips eten. In ieder geval niet snel. Ik ben bang voor kikkers. =/


    -

    wat zou je doen als je silliconen zou nemen en op een dag erachter komt dat die spoorloos zijn verdwenen?


    Dat is een leuke vraag! :')

    Ik zou heel verbaasd zijn & ze zoeken.


    -

    (...)

    Dat is een leuke vraag! :')

    Ik zou heel verbaasd zijn & ze zoeken.

    hahahahahaha xD
    owkeey volgende vraag
    wat zou je doen als je erachter komt dat ze naar je buik zijn gezakt?


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    okee;het is mss nie echt een vraag fzuu,maar wa is een cabartier?
    fziet,want dr vroeg iemand op pag. 1 'wat is jou favoriete cabartier'& eerst d8 ik dat het betekende 'wie vind ge de knapste acteur' ofziets,maa dan heb ik die Bert Visscher gegoogled,en hij ws nie echt Mooi xD
    xx


    everybody needs a song.

    okee;het is mss nie echt een vraag fzuu,maar wa is een cabartier?
    fziet,want dr vroeg iemand op pag. 1 'wat is jou favoriete cabartier'& eerst d8 ik dat het betekende 'wie vind ge de knapste acteur' ofziets,maa dan heb ik die Bert Visscher gegoogled,en hij ws nie echt Mooi xD
    xx

    een komiek xD
    hahahahah:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.