• oke ik heb naar mijn zin te weinig liedjes op mn mp3
    dus vraag ik of jullie dr kennen

    geen TH KP CB JB

    ik luister er wel soms naar maar niet op mn mp3

    ik luister graag naar rnb enzo hip hop drum nd bass

    maar nog veel meer maar totaal geen hard rock en metal enzo....

    ideetjes,??????????

    xxsamùira

    nori nori nori is vet happy xD
    en fraulein wunder - wenn ich ein junge war... die is ook cool


    Dead but delicious

    oh krijg ik maar 1 reactie bedank zeg >_>

    Porcelain And The Tramps..? Vind je dat wat? x'D

    Krezip, Blof..? I don't know. Sorry :X


    I can't be perfect..

    ik eb een verslaving voor Evanescence en ook voor; When You Say Nothing At All van Ronan Keating
    Unlaced- Emilie Autumn, is ook een vetmooi liedje alleen is het iets waar je van moet leren houden

    uhm tja... ik luister eigelek alleen non stop de bands die jij opnoemt en nog een paar andere x3 maar als ge da niet will uhm... maby dat nieuwe liedje ?? van katie perry ofzeuw i kissed a girl ?? x3 tja zoals ik al zij ik luister eigelek alleen maar rock metal en dat soort x3
    maar anders moet je ff op tmf bij de site kijken daar heb je alle nieuwe nummers enz... en daar zitten ook een paar goeie bij... aleen ik ben slecht in namen x3 maby dat dat je verder helpt ??


    A Noble was Born in Chaos

    uhm tja... ik luister eigelek alleen non stop de bands die jij opnoemt en nog een paar andere x3 maar als ge da niet will uhm... maby dat nieuwe liedje ?? van katie perry ofzeuw i kissed a girl ?? x3 tja zoals ik al zij ik luister eigelek alleen maar rock metal en dat soort x3
    maar anders moet je ff op tmf bij de site kijken daar heb je alle nieuwe nummers enz... en daar zitten ook een paar goeie bij... aleen ik ben slecht in namen x3 maby dat dat je verder helpt ??


    dank u ;)

    ik luister nu American Jezus - Simple Plan (of Bad Religion, hangt er vanaf welke versie^^)
    en die vind ik wel erg stoer;)


    I am an idiot, I move.

    mijn hele mp3 is vol met rock, hard rock en hetal, dus ik kan je denk k ni helpen, srry

    maar je kan ook altijd disney liedjes proberen (lol)


    everything you imagined, and more...