• Hallo,

    Ik heb een probleem met de muziek op mijn mobiel. Ik heb er via een sd kaart vrij veel muziek op gezet, maar als ik op mijn mobiel naar de muziek ga, dan laat hij maar de helft van de muziek zien. Als ik naar artiesten ga, dan gaat hij maar tot de M.
    Wat ik ook tegenkwam is dat hij opeens hele andere muziek afspeeld bij een nummer.
    Ik denk dat het komt, doordat er teveel op staat, maar ik heb er al wat afgehaald, maar hij doet nog steeds zo vreemd.
    Iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Of moet ik er gewoon echt nog meer af halen?


    Stenenlikker

    Kun je niet alles er weer afhalen en dan gewoon ouderwets het via je mobiel erop zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarschijnlijk is het formaat verkeerd, mobiele telefoons kunnen niet kunnen maar bepaalde formaten afspelen zoals MP3. Als ik het zo goed formuleer..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:08 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Waarschijnlijk is het formaat verkeerd, mobiele telefoons kunnen niet kunnen maar bepaalde formaten afspelen zoals MP3. Als ik het zo goed formuleer..


    Hmm, sommige nummers zijn Mp4 formaat, maar die deden het geloof ik eerst wel. En andere die ik niet zie, zijn gewoon mp3.

    Maar dat van alles eraf halen zou ik kunnen proberen..


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    (...)

    Hmm, sommige nummers zijn Mp4 formaat, maar die deden het geloof ik eerst wel. En andere die ik niet zie, zijn gewoon mp3.

    Maar dat van alles eraf halen zou ik kunnen proberen..

    Is wel een pokkewerk, maar als je het niet probeert weet je het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien is je SD-kaart niet van hele goede kwaliteit. Het werkt altijd het best als je mobiel aanstaat, met de SD-kaart erin op het moment dat je er muziek op zet. Dan is de kan kleiner dat je mobiel dingen verkeerd leest.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Misschien is je SD-kaart niet van hele goede kwaliteit. Het werkt altijd het best als je mobiel aanstaat, met de SD-kaart erin op het moment dat je er muziek op zet. Dan is de kan kleiner dat je mobiel dingen verkeerd leest.


    Ik hang mijn mobiel met een snoertje aan mijn laptop, laadt hij ook meteen op. Dus dat is het dan niet denk ik...


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    (...)

    Ik hang mijn mobiel met een snoertje aan mijn laptop, laadt hij ook meteen op. Dus dat is het dan niet denk ik...

    Mmm nee, dan zou het goed moeten gaan. Ik zou het niet weten. Misschien gewoon nog een keer opnieuw proberen.


    From these ashes, I will rise