• Voor levensbeschouwing moeten we voor morgen 20 bladzijdes tekst leren en het is echt verschrikkelijk, heeft iemand tips om het snel te kunnen leren, naast samenvatten enzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    lezen en zorgen dat je het snapt.
    Je kan niks leren dat je niet snapt.
    veel succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar ik snap niet wat ik moet snappen, want je kan niks snappen, het is alleen maar woorden van geloven enzo leren ):


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet morgen voor examen 15 bladzijdes leren, maar dat is echt superweinig. Alles wat je al kent moet je niet gaan lezen, zo bespaar je tijd. Op het laatst moet je alles nog 1 keer doornemen en dan ben je klaar


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik maak altijd samenvattingen omdat ik regelmatig 150 bladzijdes moet kennen. En dan heeft lezen weinig zin meer. Daarbij onthoudt je onwijs veel als een samenvatting maakt en niet eens de samenvatting leert. En op tijd beginnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik maak altijd samenvattingen omdat ik regelmatig 150 bladzijdes moet kennen. En dan heeft lezen weinig zin meer. Daarbij onthoudt je onwijs veel als een samenvatting maakt en niet eens de samenvatting leert. En op tijd beginnen.


    Dankje! Ik begon vandaag pas met geschiedenis, frans en levensbeschouwing voor morgen, dus dat was niet zo handig xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    wel, vooral schema's maken helpt. vooral bij kunstgeschiedenis, zonder al die schema's zou het verrekt moeilijk ziijn om punten te scoren op het vak, dus degenen die zeggen dat het moeilijk is maakt z'n schema's nooit. schema's maken is dus de boodschap!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.