• Het is simpel, je zegt gewoon wat je van de vorige poster weet.

    Ohnee,, je wilt OP bill wonen xD ik onder TOms bed xDhoe sexxi


    jhaa sexii xD wat zou er trouwens nog wel allemaal niet onder Tom's bed wonen..? xD


    Beeeeeeeesje :-)

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..
    IK WEET DAT IKKE NU BANG BEN!!


    Crack a bottle

    (...)

    jhaa sexii xD wat zou er trouwens nog wel allemaal niet onder Tom's bed wonen..? xD


    IK !! en verder wil ik het neit eens weten xD


    Crack a bottle

    Dat ik nu ff vn de comp moet omdat me pa iets wil checke maa soo weer trug ben en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEL bang ben


    Crack a bottle

    dat je bang bent voor de inhoud onder Toms bed


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat ik nu ff vn de comp moet omdat me pa iets wil checke maa soo weer trug ben en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEL bang ben


    Crack a bottle


    I need you like a heart needs a beat

    Dat ik nu ff vn de comp moet omdat me pa iets wil checke maa soo weer trug ben en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEL bang ben


    whaa nee dan zit ik hier alleen :O
    dat is zielig xD


    Beeeeeeeesje :-)

    dat je bang bent voor de inhoud onder Toms bed


    ik denk dat iederéén bang zou zijn voor de inhoud onder Tom's bed :P


    Beeeeeeeesje :-)

    Uhh ,,nee datte niet,,ik ben bang voor me pa wnt die heeft 3 slangen en soo gaat tie muisen halen voor die slangen om te eten en dan laat dei de slangen && de muizen los over de grond lopen en dan gaa ik duss gillend op de stoel staanxD en nu bn ik ff weg ,,to so Cyaa


    Crack a bottle

    Uhh ,,nee datte niet,,ik ben bang voor me pa wnt die heeft 3 slangen en soo gaat tie muisen halen voor die slangen om te eten en dan laat dei de slangen && de muizen los over de grond lopen en dan gaa ik duss gillend op de stoel staanxD en nu bn ik ff weg ,,to so Cyaa


    whaa het is daar GEK Ö oeee, leer die slang komkommers eten Ö x'D oké byee <3


    Beeeeeeeesje :-)

    Whaa ,, goed idee xD ,,en ik ben de weer ,,en het IS HIER EGT GEK!!
    IEMAND RED MIJ AUB


    Crack a bottle

    jaa hoar,,en nu reageert er weer bijna niemand xDte vaag ..


    Crack a bottle

    Whaa ,, goed idee xD ,,en ik ben de weer ,,en het IS HIER EGT GEK!!
    IEMAND RED MIJ AUB


    ik zal tommi sturen met een komkommer x'D of nee wacht, daar had hij schrik van zeker :P okee, Georg dan :P


    Beeeeeeeesje :-)

    En jaa,, ik bnook wel een beetje bang voor de inhoud onder toms bed ,,maa ik woon der nu al een tijdje hè xD tiss der allen `tèdonker om te sien wat er presies woont,, maa die slangen sijn nog steeds enger XD


    Crack a bottle