• Mijn klasgenootjes kregen een geniaal idee en nu gaan we mis. op kamp met de hele klas in een weekend. het is nog niet afgesproken allemaal maar het is wel zeker dat het er van gaat komen ;3

    dus ik ga een weekend met 29 hyperactieve kinders die op energydrank leven op kamp ;3


    We can only learn to love by loving.

    Cool 8]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach is toch leuk^^
    Wij zijn vorig jaar, wel met z'n twaalven omdat we nu eenmaal een kleine klas waren, gaan kamperen :Y)
    Echt vet gezellig^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is altijd leuk toch ><
    Vooral als de leraren weg zijn en het snoep regent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Complete anarchy! (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga in de vakantie met twee vriendinnen op kamp naar Italië :3


    PoisonTrash on camera

    dat is echt kwoel! wel doorzetten hè^^


    it's cool to know nothing.

    Wij gaan met de klas weer een Keer naar Walibi, En een keer met van die banden van een sneeuw heling, in Snow village -1.5 km van Walibi af ofzo-

    Mijn metor,is Geniaal :Y).

    Coooool.
    Dat is echt hip.
    Wij gaan al op drie daagse naar Londen, ook met heel de klas. En maybe filmavond bij iemand thuis, ook met zijn alle. Al denk ik wel dat dat laatste er waarscheinlijk niet van gaat komen. Of misschien wel met de helft ofzo, maar met iedereen is nogal onwaarscheinlijk. We zijn intotaal met 30 man. :Y)


    Tanya is de beste.

    Cooll =3
    doen wij toch niet, de school is te "arm", en we geven alles aan goede doelen ><


    Underdog, just look at the mess you made.