• Iedereen kent de boeken serie Harry Potter.
    Ook iedereen weet dat alles wat daar in staat verzonnen is.
    Tenminste dat denken ze, omdat niemand geloofd in hekserij en hocus pocus.
    Tog bestaat Zweinstein echt.
    En ook vecht Harry Potter Elk jaar opnieuw voor zijn leven, tegen Hij Die Niet Genoemd Mag Worden.
    Tog zijn er dingen die de lezers nog niet weten.
    En staan in het boek maar halve waarheden.

    Het verhaal gaat over Cassidy Scarlett Mitchy Vilijn. De dochter van de heer van het duister. Nog nooit heeft een dreuzel van haar gehoord, omdat ze gewoonweg niet in de boeken staat beschreven. Ze zindert op wraak, omdat ze de enige is die word achtergehouden. Maar hoe gaat ze dat doen?


    Rollen;
    -Beste vriendin Cassidy; Aphrodite Malfoy
    -Beste Vriendin Cassidy; Michelle Nigtsight
    -Vriendin Cassidy; Pandora Theodore Evans
    -Vriend Cassidy; Julian 'Midas' Knight
    -Vriendin Cassidy;
    -Nu nog Vriendje van Cassidy;
    -''Vijant'' Cassidy; Evy Bell
    -''Vijant'' Cassidy
    -''Vijant'' Cassidy
    Zelfverzonne rol;

    -Geliefe eerst gevraagderollen doen, inplaats van zelfverzinnen., [je kan natuurlijk wel een van de gevraagderollen doen en daarin iets van wat je verzonnen hebt gebruiken. dus bv; beste vriendin + vriendinetje ron wemel ofzo.,

    Wat ik wil weten;
    -Rol;
    -Helle Naam;
    -Leeftijd[rond de 16];
    -Afdeling;
    -Uiterlijk+Foto;
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm];
    -Extra;

    Niet de eerste maar de beste!]

    Edit!mensen.,
    cassidy is een ras echte zwaderaar en de dochter van de heer van het duister.
    het lijkt me nou niet echt lochies dat ze poesliefe vrienden heeft, en ook niet uit een andere afdeling?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 20:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; beste Vriendin Cassidy + zusje Draco?
    -Helle Naam; Aphrodite Malfoy
    -Leeftijd[rond de 16]; 16 jaar
    -Afdeling; zwadderich
    -Uiterlijk+Foto; Aphrodite heeft lange zwarte haren, en grasgroene ogen. ze heeft een slank figuur en is ongeveer 1.72M lang
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm];

    Hey People,

    Mijn naam is Aphrodite NightWish, ik ben 16 jaar oud en een echt feestbeest. Mijn vriendinnen zeggen dat ik erg zelfverzekerd en spontaan ben, en zeker niet op mijn mond gevallen! ruzie moet je met mij niet hebben, dan ben je zeker niet gauw van mij af. Maar ik heb ook mijn goede kanten hoor, ik ben namelijk heel betrouwbaar, en zorgzaam, maar dat wel alleen naar vrienden toe!


    -Extra: is vaker bij haar beste vriendin, dan bij haar eigen ouders, dat heeft te maken met de ouders van Aphrodite en Draco, ze zijn namelijk nooit thuis, en als ze thuis zijn, worden ze alleen maar geslagen, en moeten ze werken. 'je vader is de baas' zegt haar moeder altijd. en als ze dan niet luisteren, dan kan dat zware gevolgen hebben.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 18:58 ]

    @Captivity
    mag i kdan ook even de reden weten waarom ze dan vaker bij haar vriendin zit dan bij haar ouders.
    en mag het het zusje van draco worden, met draco heb ik namelijk al andere plannen? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Rol; Beste vriendin + vriendin Cedric (als hij nog mag leven tenminste ;))
    -Helle Naam; Lily Mary Johnson
    -Leeftijd[rond de 16]; 16
    -Afdeling; Griffoendor
    -Uiterlijk+Foto; http://15.media.tumblr.com/tumblr_ks48esikRN1qz8a9zo1_500.jpg
    Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara. Ze draagt meestal een skinnie jeans met een leuk t-shirt en een vestje erop met daaronder een paar sneakers. En een paar leuke armbanden.
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm]; Hai Mensjes,,
    Ik ben vrolijk met (bijna) altijd positieve zin, behalve bij de lessen. Want school stinkt =]. Al geloven dat veel mensen niet want ik haal altijd hoge cijfers. Maar lekker boeiend wat andere van mij vinden. Ik hou van mijn vrienden en vriendinnen! Ze zijn ook eigenlijk het enige wat ik heb, want 10 jaar geleden zijn mijn ouders overleden :(. Niet dat je denkt dat ik zielig ben ofzo! Zeker niet, ik haat het trouwens als mensen mij zielig vinden. Door mijn vrienden wordt ik vaak omschreven als een lief en vrolijk meisje. Die met iedereen kan opschieten en erg behulpzaam is. Ik weet wat ik wil en sta met beide benen op de grond. Daardoor vinden veel mensen mij nogal koppig, maar ik vind het alleen maar een goede eigenschap. Ik heb veel melige buien met Cassidy en we halen veel kattekwaad uit.
    Greetz :P
    -Extra; Ze speelt in het zwerkbal team als zoeker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cannibal schreef:
    @Captivity
    mag i kdan ook even de reden weten waarom ze dan vaker bij haar vriendin zit dan bij haar ouders.
    en mag het het zusje van draco worden, met draco heb ik namelijk al andere plannen? [a]


    komt voor elkaar :D

    Wat ik wil weten;
    -Rol;beste vriendin of vriendin
    -Helle Naam; Michelle Nigtsight
    -Leeftijd[rond de 16];16
    -Afdeling; zwadderich
    -Uiterlijk+Foto; michelle nightsight
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm];
    michelle kan een echt bitch zijn en haar dreuzels en modderbloedjes haar hele familie is volbloed zonder enige uitzondering en haar ouders leerde haar al van jongs af aan sterk te zijn en voor niemand onder te doen maar als ze bij haar vriendinnen is is ze anders als thuis daar snauwt ze iedereen af (dat doen ze daar allemaal dus er is heel vaak ruzie) bij haar vriedninnen doet ze gewoon normaal ze heeft ook een tweelingbroer Alex en hij doet presies hetzelfde buitenshuis kunnen ze heel goed met elkaar opschieten en ook als hun ouders niet thuis zijn.
    -Extra;
    ze speelt zwekbal en is jager verder houd ze ook van flirten met jongens
    w

    wil je laten wete ls hij online staat en of ik rol heb
    xx

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:08 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    -Rol; Vriendin Cassidy

    -Hele Naam; Pandora Theodore Evans

    -Leeftijd[rond de 16]; Zeventien (17)

    -Afdeling; Zwadderich
    -Uiterlijk+Foto; Pandora heeft een spitse kin en grote, bruine ogen. Haar haar is dun en pikzwart en heeft altijd een glans. Ze heeft een bitchy gezicht en is vaak angstaanjagend.

    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm];

    Goedendag, mijn naam is Pandora Theodore Evans. Ja, ik ben trots op mijn achternaam en verplicht dan ook iedereen me zo te noemen.
    Vrienden heb ik niet, alleen Cassidy. Ik glimlach niet vaak, omdat mijn ouders me hebben aangeleerd dat huilen en glimlachen je zwaktes toont. Maar natuurlijk ben ik geen steen. Soms lach ik of huil ik met Cassidy. Mijn ouders noemen me intelligent, daarom dat ik ook in Ravenklauw beland ben.


    -Extra; Pandora heeft geen geweldige opvoeding gehad. Haar ouders hebben haar te streng aangepakt waardoor ze nooit een slecht woord over ze durft te praten. Ook tolereert ze niet dat de anderen dat doen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 18:05 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    thx voor de rol!!

    -Rol; VIJAND
    -Helle Naam; Evy Bell
    -Leeftijd[rond de 16]; 16
    -Afdeling; Huffelpuf
    Uiterlijk+Foto; Evy Evy is 1.70 lang, heeft lang zwart haar en bruine ogen.
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm];
    Evy zit bij huffelpuf omdat ze daar gewoon hoort, ze is altijd vrolijk, hyper en super aardig tegen iedereen. Ze helpt iedereen die het nodig heeft en haar glimlach is amper van haar gezicht af te slaan.
    Evy heeft super veel vrienden uit bijna alle afdelingen alleen geen uit zwaderich. Ze is erg spontaan en houdt van (bijna) iedereen.

    -Extra; Evy is modderbloed waardoor veel zwaderichers haar pesten,

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 18:45 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Stoer idee!
    Haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Rol; Kies zelf maar (:
    Helle Naam; Serena Demi Cooper
    Leeftijd[rond de 16]; 16
    Afdeling; Ravenklauw
    Uiterlijk+Foto; Serena Cooper. Serena bezit twee van de zeven schoonheden. Haar gezicht, dat een zeer lichte huidkleur heeft ondanks haar afkomst, staat vol lieve, lichtbruine sproetjes rond haar neus en wangen. Als ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar lichtroze wangen. Serena heeft redelijk dunne lippen die een leuke rode kleur hebben en ze heeft twee rijen kaarsrechte, spierwitte tanden als ze lacht. Haar haren zijn lang en bruin en komen tot ongeveer iets onder haar schouders. Er zitten en paar slagen in en ze heeft ze meestal los hangen. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van natura al donker en vol. Serena heeft grote, lichtbruine ogen die volzitten met pretlichtjes. Haar vrienden zeggen vaak dat ze de sterren uit het heelal heeft ontvoert en ze in haar ogen verborgen houdt.
    Serena is een accessoire-griet. Ze heeft altijd een ketting aan, of oorbellen, of armbanden of eender wat dan ook. Serena's favoriete accessoire is en blijven beenverwarmers. Ze heeft ze in alle kleuren, maten en stoffen. Serena heeft een hekel aan broeken, of het moet een joggingsbroek zijn of een zeer kort shortje. Ze draagt constant kleedjes en als ze al eens een broek draagt zal het een boyfriend-broek zijn. Serena draagt gewoon het liefst van al kleedjes. Ze voelt zich veel vrouwelijker daardoor en vind het gewoon leuker. Ze draagt ze altijd, ook in de winter. Ze draagt ook redelijk vaak sneakers of pantoffels onder haar kleedjes in plaats van haar gebruikelijke pumps, waardoor ze ook groter lijkt.
    Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm]; Serena is van iedereen de favoriete persoon die ze kennen. Ze nestelt zich nog sneller in iemands hart dan dat je "Avadakadava" kan roepen en je hebt gewoon geen behoefte om haar er uit te halen. Ze heeft een kinderlijk gedrag waar iedereen van houdt. Ze klimt graag op iemands rug en is altijd in voor een grapje. Ze heeft een creatieve geest en dat is één van de vele redenen waarom ze ook vaak met de Wemeltweeling optrekt. Ze is van iedereen de favoriet en zelfs bij de Zwadderaars zijn er leerlingen die haar diep vanbinnen ook leuk en aantrekkelijk vinden. Ze heeft een zeer aanstekelijke lach en maakt vaak sarcastische opmerkingen waardoor iedereen in de slappe lach beland. Serena lacht dus heel graag en is een zeer gelukkig meisje. Maar ze vindt het ook zeer belangrijk dat andere mensen gelukkig zijn en zich goed in hun vel voelen. Ze doorziet als geen andere een fake glimlach en heeft zo die kracht dat je haar gewoon moét vertellen wat er scheelt ookal vraagt ze er niet eens achter. Serena heeft een hart van goud en is een goed luisterend oor. Ze is er altijd voor iedereen als iemand haar nodig heeft. Serena wil graag dat de personen die het dichtste bij haar hart zitten -haar familie, haar vrienden- gelukkig zijn en kan er niet tegen als iemand hen iets aandoet. Ze kan fel uit de hoek komen als iemand met zijn tengels aan hen komt of hen pijn doen.
    Extra; Serena is de slimste heks van Zweinstein. Vele zouden Hermelien Griffel die titel geven maar Serena heeft hem echt wel verdient. Ondanks haar Dreuzeltelgbloed kon zo in haar eerste een succesvolle Patronus die de vorm had van een gevleugeld paard en had ze in haar derde jaar het voor elkaar gekregen om een Faunaat te worden. Haar Faunaatvorm is een rosse kat, die lopen op Zweinstein overal en zo kan ze mensen veel gemakkelijker afluisteren. Sinds haar vierde jaar heeft Serena een relatie met Fred Wemel. De befaamde tweelingsbroer van George Wemel, oudere broer van Ron en Ginny Wemel en eigenaar van de Tovertweeling Fopshop. Serena maakt al haar vakanties mee in het Nest nu Fred niet meer op school is en Fred en George komen iedere keer er een uitstap naar Zweinsveld is geplant daarheen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Och, mag ik dan gewoon een vriendin van d'r zijn?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    Och, mag ik dan gewoon een vriendin van d'r zijn?

    tuurlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    tuurlijk.


    Thanks


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    -Rol; vriendin cassidy
    -Helle Naam; Sarita Schneider
    -Leeftijd[rond de 16]; 16
    -Afdeling; Griffoendor
    -Uiterlijk+Foto;Sarita heeft lang blond haar en paars achtige ogen. Ze draagt best sportieve kleren. De draagt altijd mascara en altijd nagellak. Meestal heeft ze haar haar los. Ze is best klein. Er komt geen foto overeen maar ik ga zoeken
    -Karakter[uitgebreid in verhaaltjesvorm]; Sarita is sportief en druk. Ze zit altijd te stuiteren op haar stoel waar aan sommige mensen zich ergeren. Maar met Sarita kan je heel erg lachen omdat ze altijd domme opmerkingen maakt. Maar onderschat Sarita niet. Ookal lijkt ze dom ze is best slim. Dat is ook met een duel... Omdat sarita zo klein is onderschat iedereen haar altijd... maar pas op Ze kan vechten zoals niemand het kan en kan precies iedereen aanvoelen en weet welke aanvallen je gebruikt. Sarita is ook spontaan en is nergens of niemand bang voor. Ze kan heel bijdehand staan en is eigenwijs. Ze doet wat ze zelf wilt en trekt zich niks aan van andere. OP het eerst gezicht lijkt ze arogant maar als je haar beter leert kennen is ze heel aardig. En Sarita doet er alles aan om haar vrienden te beschermen en speelt meestal met haar eigen leven.
    -Extra; Sarita kan het met iedereen goed vinden. Ook van iederen afdelinge. Zelfs met de Zwadderichs.
    Ze is ook een transformatier maar dat weten alleen haar echte vrienden van haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mensen.,
    cassidy is een ras echte zwaderaar en de dochter van de heer van het duister.
    het lijkt me nou niet echt lochies dat ze poesliefe vrienden heeft, en ook niet uit een andere afdeling?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''