• is afgelopen. En ik zit hier gewoon écht te balen, want ik vond die mensen echt geweldig.
    'Nou, en die eerste week heb ik overal m'n natte lap ingehangen, weet je wel, tongworstelen en amandelhockey'.
    'Ik ben zo lam als een cholera!'.
    ' Je draagt toch geen sokken als je geen voeten hebt? Waarom draag jij dan een BH als je geen tieten hebt?'.
    'Ze hebben allebei het IQ van een aardbei'.
    'Hoe heette ze nou? Gerrit?'
    men, vooral matsoe matsoe is mijn held. En om dit topic nog een beetje nuttig te houden: Wie is jouw favo Oh Oh Cherso personage?


    & Ze gaan op wintersport met z'n allen! Dus we krijgen Oh Oh Kircho, kijk er nu al naar uit. ;$


    It's time to be happy again.

    Haha. Ik ken dat programma dus écht niet hé (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    WaateF. 'Nou, en die eerste week heb ik overal m'n natte lap ingehangen, weet je wel, tongworstelen en amandelhockey'.
    Omg, dat is wel erg... Raar. :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk van de meeste; Matsoe Matsoe <33


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik heb het nooit gezien, leek me geen flikker aan x'D Maar 1 van die mensen komt binnenkort hier vlakbij optreden x'D


    -

    Blij dat het is afgelopen.

    Barbie, zij is zo geweldig :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind ze allemaal geweldig :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Heb het 1x gezien, gewoon om te kijken wat het was, maar ik vind het een onwijs kutprogramma. Maargoed, das mijn mening.


    ars moriendi

    Ik vind het persoonlijk nogal smakeloos... Maargoed, iedereen z'n eigen lol.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik volgde het niet of zo, ik vind het namelijk vreselijk nep. Maar, jammer voor je dat het is afgelopen! (:

    Matsoe Matsoe for sure :3


    I solemny swear i am up to no good

    Is het afgelopen? (hoera)


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Is het afgelopen? (hoera)


    Naaah ze gaan dus ook met z'n allen op wintersport, nog leuker. Mijn vader vindt het ook heel erg smakeloos en toen ik blij riep dat ik ook naar Chersonissos wilde als ik m'n eindexamen heb gehaald (er zitten echt niet alleen maar Hagenezen :$) keek hij me echt zo aan van: wtf?


    It's time to be happy again.

    Voldie schreef:
    Blij dat het is afgelopen.


    Agree. And never mind me, want ik heb een Oh Oh Cherso-haat. Ik vind het serieus walgelijk.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 17:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    sterretje die komt bij ons in de discotheek om te dj'en. :Y):Y)


    Life is a beautiful struggle