• De stelling van vandaag luidt:
    Omdat er zoveel crewleden zijn, is het niet meer een speciale taak

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind van wel, want elk crewlid doet weer iets anders. En als je kijkt naar het aantal actieve Quizlet leden, valt het aantal crewleden ook wel mee.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Naja, als je naar het aantal van de leden kijkt val het wel mee. En de crewleden willen ervoor zorgen dat Quizlet een leuke plaats wordt om te genieten. De users genieten, en de crew dus ook. En dat is een speciale taak, ongeacht de hoeveelheid


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    ik vind dat de crewleden ook maar gewoon users zijn, en zich niet hoog gedragen.


    Life is a beautiful struggle

    het blijft een speciale baan omdat er maar 10 (?) crewleden ofzo zijn en meer dan 500 leden ofzo. -i dunno-
    Dus in verhouding is het nog steeds speciaal.


    Hope goes lost but never dies.

    Nightshade schreef:
    het blijft een speciale baan omdat er maar 10 (?) crewleden ofzo zijn en meer dan 500 leden ofzo. -i dunno-
    Dus in verhouding is het nog steeds speciaal.


    agree:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nightshade schreef:
    het blijft een speciale baan omdat er maar 10 (?) crewleden ofzo zijn en meer dan 500 leden ofzo. -i dunno-
    Dus in verhouding is het nog steeds speciaal.

    er zijn : 42695 leden. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Oneens, want van die 42695 leden, zijn er er toch wel een paar van die Quizlet goed op orde houden!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Ehm... geen idee x)


    How y'all doin'?

    hmm. Jah,er zijn er best veel... Ik ken geen cijfers,maar op het aantal actieve leden,hoeveel hebben er dan geen kleurtje?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is natuurlijk wel nog speciaal, maar nu ook weer niet indrukwekkend.
    Want uiteindelijk zijn er ook niet zoveel echt actieve leden.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 9:52 ]


    effort never betrays you

    Goh, stiekem vind ik het toch wel een vette taak hoor. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Turnsole schreef:
    Naja, als je naar het aantal van de leden kijkt val het wel mee. En de crewleden willen ervoor zorgen dat Quizlet een leuke plaats wordt om te genieten. De users genieten, en de crew dus ook. En dat is een speciale taak, ongeacht de hoeveelheid

    Of het nu speciaal is of niet, doet er toch helemaal niet toe. Het punt is dat ze hun job goed doen, niet of ze 'specialer' zijn dan de rest van de leden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is nooit een speciale taak geweest, wel altijd een belangrijke taak.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    er zijn : 42695 leden. :Y)


    Ja maar ik denk dat ze actieve users bedoeld.

    En ik vind dat ze wel een speciale taak hebben. Stel je voor dat er geen mods zouden zijn. Meestal mopperen we over de mods maar als ze er niet zouden zijn dan zou Quizlet nu een gigantisch spam site zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."