• Pingpingping. :9~

    Ja, wees maar jaloers, ik ben donderdag gewoon naar het U2 concert in het Koning Boudewijn Stadion geweest. Mehehehe.

    Nou, ik was dus al heel de week wat ziekjes. Maar wilde absoluut niet naar de dokter, want dan zou ze me een briefje schrijven voor school en zou ik heel de week het huis niet uit mogen. Maar ik wilde U2 absoluut niet missen, dus ging gewoon naar school toe.

    Maardus, we moesten donderdag nog naar school, dus konden pas om 16u richting Brussel vertrekken. (Vanuit Noord-Antwerpen.) M'n moeder helemaal bang dat we in de file zouden staan enzo, maar we waren er al om 17u, haha. M'n vriendinnen en ik hadden staanplaatsen op het middenplein, dus we gingen meteen naar het stadion. Begon het ineens echt teringhard te regenen! Serieus, zo hard dat we niet meer vooruit konden wandelen en we in vijf seconden zeiknat waren. Dat was zó leuk, haha. En nee, geen sarcasme, ik vond het echt heel leuk. Het was gewoon zo hard aan het onweren en dat vind ik altijd zo leuk. :3

    Maargoed, wij naar het Koning Boudewijn Stadion wandelen en uiteindelijk stonden we serieus maar tien meter van het podium af! Echt heel goede plaatsen, haha. Maar het voorprogramma, Interpol, zou pas kwart voor acht beginnen, dus we moesten echt nog lang wachten. :'D

    Interpol zelf vond ik niet zo geweldig. Ze hebben een hele leuke sound, maar hun liedjes zijn allemaal hetzelfde, ik vond ze echt té eentonig. Maargoed, ze speelden tot kwart voor negen en om half tien kwam dan eindelijk U2 het podium op.

    Zelf ben ik eigenlijk geen U2 fan, maar het is wel gewoon een héle goede band en dat concert wilde ik voor geen goud missen, haha. Bono's ego was echt enorm, haha. Echt te geweldig. Kwam hij echt dat podim opwandelen in zwart leer, zelfs z'n broek enzo. En dan zo'n poserzonnebril en helemaal macho dat podium rondwandelen. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen. :')

    De liedjes zelf waren natuurlijk ook vet goed gezongen etc, maar de mensen die rondom ons stonden, waren echt saai. Ze stonden heel de tijd alleen maar te knikken met hun hoofden, echt belachelijk. En dan stond er ineens zo'n vrouw achter me, ze waren vet hard voorgropen, want tijdens Interpol stonden ze daar nog helemaal niet. En die zat heeeel de tijd in m'n rug te duwen. En dan ineens sleurt ze me met m'n arm naar achter en brult ze 'IK KAN NIETS ZIEN GODVERDOMME, MET AL DAT GESPRING, ROT OP' en poef, ze stond voor me... Echt hoor, wtf-momentje. Dan moet ze maar optijd komen, en dan nog, het is een concert hoor, geen operavoorstelling! Maargoed, de rest van het concert heb ik nog harder staan springen en haar daarbij ook nog heel vaak omvergebeukt. Serieus, je kunt ook vriendelijk vragen of je voor mag, omdat je niets kunt zien. Maar me staan afzeiken, me met m'n arm naar achteren sleuren en weet ik veel wat nog allemaal omdat je niets kunt zien? Serieus, als je voorsteekt, kies dan ook een goed plekje uit. -scheldwoord-

    Mja, verder was het wel heel stoer. Ik vond het onweer zó geweldig, het gaf echt een leuke sfeer. Maar ze hebben dus 'Sunday Bloody Sunday' niet gespeeld bij ons! Wel tijdens het concert de dag voordien, maar bij ons niet. Was echt wel spijtig. |:

    Maargoed, toen het concert gedaan was, ben ik nog naar zo'n merch-standje gegaan. Ze hadden zulke leuke shirts en ik wilde er echt eentje hebben, maar had niet genoeg geld bij mij. Mweh. Heb dus maar gewoon een tourposter gekocht, ook wel vet opzich.

    Toen weer naar de parking en tegen vier uur lag ik in m'n bed haha. Drie uur later moest ik dan weer opstaan om naar school te gaan ten toen was ik dood.

    Einde.

    :9~


    Een vriendin van me ging ook, dan wel ietsje meer voor Interpol. Maar ze vond Bono z'n laserjasje ofzoiets echt het beste.

    Gheghe, nog hoger en vaker springen om haar helenmaal pissed off te maken xd Die actie klinkt me stiekem best wel bekend op een of andere manier.
    Maar heel leuk dat je het zo naar je zin had!

    Gosh, bij Lifehouse was het ook al zo dood o.o
    Iedereen stond daar maar een beetje mee te knikken. :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat is nou nog eens een coole dag :9~
    Fijn dat je hebt genoten! ^^
    En dan mens was raar, ik zou haar ook een stomp hebben verkocht (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben jaloers. :9~
    En dat vrouwmens is echt.. bah. :3


    All this dampness is damp.

    Katniss schreef:
    Gosh, bij Lifehouse was het ook al zo dood o.o
    Iedereen stond daar maar een beetje mee te knikken. :'DD

    Echt saai, als het publiek zo doet. ):

    Ik snap die mensen niet he, dat ze alleen maar stilstaan en kijken ;o

    Nouja, wel fijn dat het zo leuk was :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soldier schreef:
    Ik ben jaloers. :9~
    En dat vrouwmens is echt.. bah. :3

    -Grinnikt- Vrouwmens, beetje verkeerd geformuleert xd

    Iemand van mijn klas is ook gegaan :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn leerkracht geschiedenis/gedrag/cultuur is geweest. 8D Hij vond het echt geweldig, zo blijkt.


    I lost myself in FM airwaves

    Woah dat klinkt allemaal heel vet! Zo is het helaas wel vaker dat publiek zo lame doet .__.


    Wie du mir, so ich dir.

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    -Grinnikt- Vrouwmens, beetje verkeerd geformuleert xd


    *krabt hoofd* Was het geen vrouw, dan? D:


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    *krabt hoofd* Was het geen vrouw, dan? D:

    Ben jij een man dan? D:

    Mijn broer is woensdag ook geweest, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vraag me af wie er fan is van diegenen die er waren.
    Wedden dat de helft enkel gaat omdat het zogezegd 'cool' is om er geweest te zijn?
    Ze kunnen vast maar 2 liedjes meezingen. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.