• Huilen jullie dan? Ik bedoel geen discussie, of even roepen, maar echte ruzies. Die dagenlang duren, waarbij ze elkaar negeren of enkele uren met dingen gaan gooien en op elkaar schelden? Ik wel.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 17:43 ]


    Olive

    mijn ouders zijn gescheiden.. en hebben geen contact meer.


    Life is a beautiful struggle

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn ouders maken best vaak ruzie. Als het heel erg is ga ik huilend naar boven of ik ga naar een vriendin. Maar als het niet zo erg is, ga ik naar boven en wacht totdat het over is. Anders krijg ik allemaal verwijten naar me kop geslingerd door mijn vader en dan wordt de ruzie alleen maar erger.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crime schreef:
    Ja, dan huil ik. Ik ben nogal gevoelig, wat betreft ruzieën enzo.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee. Ik negeer die ruzies gewoon en doe normaal tegen iedereen. Als je zoiets vaak meemaakt, raak je het wel gewend.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn ouders hebben geen ruzie met elkaar, maar haast iedere dag met mij. En als ik zeg ruzie, bedoel ik ook echt ruzie. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    my too:Y)

    maar ze maken gelukkig nooit ruzie 8D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 19:00 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaa.. :'( Maar niet dat ze dingen naar elkaar gaan gooien ofzo..

    mijn ouders zijn al 15 jaar uitelkaar,, maar wanneer mijn moeder en stiefvader ruzie hebben dan bemoei ik me ermee, en neem ik het voor mijn moeder op omdat mijn stiefvader meestal verschrikkelijk onredelijk is en mijn moeder een beetje over zich heen laat lopen,,


    Never forget the things that make you smile