• Na mijn ‘Ik kocht een kleed’- en ‘Ik kocht iets cools’-topic is het tijd voor een nieuw topic, want ik kocht de geweldigste gieter ever. Ik had hem al een tijdje op het oog, maar ik vond hem steeds net iets te duur. Gisteren besloot ik hem toch te kopen, omdat hij steeds maar in mijn hoofd bleef zitten.
    Zie hier Olivieter!



    En het water moet in zijn kont haha. I love it.



    Wat is iets waar jij lang over getwijfeld hebt, maar het uiteindelijk toch hebt gekocht?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh wauw, hij is geweldig, hahaha. Ik weet zo even niets, maar ik ben op dit moment wel aan het twijfelen over blauwe lippenstift. Zal ik, zal ik niet?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aww, dat is werkelijk echt geweldig :'D

    Aaaah zo cute!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OLIVIETER

    Oh dit is geweldig


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww, die is fantastisch. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweldig ding!

    Square schreef:
    Aww, die is fantastisch. (bloos)


    Oké, bij nader inzien zou ik deze reactie graag willen aanpassen naar *olifantastisch. Ik kan niet geloven dat ik dat de eerste keer miste, wat een schande.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, bij nader inzien zou ik deze reactie graag willen aanpassen naar *olifantastisch. Ik kan niet geloven dat ik dat de eerste keer miste, wat een schande.


    Omg deze reactie verdient een award hahaha


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hahahha, wat ontzettend cute :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat geweldig cool zeg!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh, geweldig. Zo cool!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    HET IS EEN OLIFANT OMG

    olifantastisch :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IK HEB DIE OOK!!! (Maar dan in het donkerblauw, maar shtttt)

    Daar speelde ik vroeger altijd mee in bad :'D
    Nog steeds trouw in dienst, hoor! :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.