• De stelling van vandaag luidt:
    De mode tegenwoordig is erg geseksualiseerd, met name kinderkleding

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    wth.

    Dat ligt eraan.
    Er is kleding die erover gaat,maar er zijn ok nog altijd véél meer "gewone" kleren.
    Het ligt aan jou of je ze koopt of niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Turnsole schreef:
    Ahahahahahahahaha, oneens dus. Voor pubers en tieners maar kinderkleding ...


    A woman's best make up is her smile

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    effort never betrays you

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf of je in een sexshop voor kleding gaat kijken of bij de H&M. :')

    Nou bij de H&M zie ik ook soms dingen waarvan ik denk o.k....
    Soms is het echt te ja maar soms ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..

    Nou hè. De reden dat ik deze stelling heb bedacht, is omdat ik een reportage zag bij EenVandaag over dit :'D Er hingen namelijk gewoon kinder bh's, 'sexy' ondergoed voor kinderen. In sommige winkels hangen korte rokjes, topjes en dat voor kinderen. (: En daarbij komt nog 'ns dat die jonge kinderen zich heel makkelijk laten beïnvloeden door de media, dus ze dragen eerder make-up etc. Natuurlijk is het dan uiteindelijk de verantwoordelijk van de ouders hoe ze hun kind aankleden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    They fell in love, didn't they?

    C0RPSE schreef:
    Nou hè. De reden dat ik deze stelling heb bedacht, is omdat ik een reportage zag bij EenVandaag over dit :'D Er hingen namelijk gewoon kinder bh's, 'sexy' ondergoed voor kinderen. In sommige winkels hangen korte rokjes, topjes en dat voor kinderen. (: En daarbij komt nog 'ns dat die jonge kinderen zich heel makkelijk laten beïnvloeden door de media, dus ze dragen eerder make-up etc. Natuurlijk is het dan uiteindelijk de verantwoordelijk van de ouders hoe ze hun kind aankleden.

    Ik vind korte rokjes nou niet bepaald sexistisch. Het ligt er natuurlijk aan hóe kort, maar een normaal kort rokje, zeg maar, is niets ergs aan. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je dan gaat zitten, want met je benen open lijkt me niet zo'n goed plan.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    -foutje-

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 13:09 ]


    Smile and live.

    Turnsole schreef:
    Ahahahahahahahaha, oneens dus. Voor pubers en tieners maar kinderkleding ...


    Smile and live.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet persé, het is meer hoe je het draagt, dat maakt het seksueel. Onder een bloot shirtje kan nog altijd nog een shirtje, weetje.


    Food.

    Magikal schreef:
    (...)
    Ik vind korte rokjes nou niet bepaald sexistisch. Het ligt er natuurlijk aan hóe kort, maar een normaal kort rokje, zeg maar, is niets ergs aan. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je dan gaat zitten, want met je benen open lijkt me niet zo'n goed plan.

    Ik doel meer op écht korte rokjes :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, ik vind dat niet altijd waar hoor.
    Als je nou express zo een half bloot topje gaat dragen dat je tieten net bedekt blijven tsja, dan wel..