• Echt waar, iedereen pikt mijn ideeën af hier op Q, en dat vind ik zo lame. ): Zielig, serious. Jullie ook al meegemaakt?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Niet echt neen x').


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha ja iemand doet dat bij mij ja en wel meerdere :( triest he xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Al zo vaak dat ik me er eigenlijk niet meer zo'n druk in maak.

    Iets waar ik me wel heel erg boos om heb gemaakt was dat iemand míjn verhaal had gekopieerd en haar naam er onder had gezet. En één van d'r vriendinnen beweerde dat ík het verhaal had gepikt van haar. Dat heb ik toch wel gemeld hoor, daar kon ik echt niet tegen. Nog steeds niet trouwens.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 19:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wat dan? D:
    en ja, dat ken ik. En dat is een van de dingen waar ik een serieuze bloedhekel aan heb: Na-apers.


    I live for the applause, you will die for it.

    Goede ideeën zijn gewild...

    Ik heb wel eens gezien dat iemand zo iets als ik had, ik vind het niet belangrijk. Ik pik ook wel eens iemands idee, als ik denk, dat zou ik anders willen.(Die verhalen zet ik sowieso niet online, dat is niet eerlijk...)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Tragically schreef:
    Al zo vaak dat ik me erg eigenlijk niet meer zo'n druk in maak.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    wat voor idee is afgepakt dan ? D:


    Life is a beautiful struggle

    jha al redelijk vaak., er was zelf iemand die aan me vroeg of ze me idee mocht pikken o.O hoe kom je erbij om da ubberhaupt te doen. orignaliteit heet dat ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oewww oewww ik weet zo'n cuwle username! Ability2
    Whut? Ik heb het zelf verzonnen hoor! In dat soort dingen raak ik vaak verstrikt (cat)

    Euh ja,, iemand die gewoon mijn quiz kopieert en het dan gewoon met een ander onderwerpt doet --'


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    Euh ja,, iemand die gewoon mijn quiz kopieert en het dan gewoon met een ander onderwerpt doet --'

    Dat is lame -.-
    Of op een topic nét hetzelfde schrijven in hun reactie, maar dan met een ander lettertype, en dan duizend keer gequote word. Oh dat vind ik stom. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tragically schreef:
    Al zo vaak dat ik me er eigenlijk niet meer zo'n druk in maak.

    Iets waar ik me wel heel erg boos om heb gemaakt was dat iemand míjn verhaal had gekopieerd en haar naam er onder had gezet. En één van d'r vriendinnen beweerde dat ík het verhaal had gepikt van haar. Dat heb ik toch wel gemeld hoor, daar kon ik echt niet tegen. Nog steeds niet trouwens.


    Heb ik ook gehad, alleen had ze het op een andere site gezet niet op Q -.-'


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Doh hoezo? :O

    En iedereen pikt mijn genialiteit. Overal. Altijd. (krul)


    ars moriendi

    Matix schreef:
    (...)

    Heb ik ook gehad, alleen had ze het op een andere site gezet niet op Q -.-'

    Bij mij op een andere site én op Q.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hier op Q niet nee, op hyves had ik het altijd heel erg. Vooral met achtergronden en lettertypen. daar kwamen mijn vriendinnen altijd achter. of dat ze teksten pikken die je zelf hebt bedacht, die echt uit je hart komen. echt heel vervelend.


    Everything is worse without music.