• Ik heb namelijk een afbeelding die ik op een shirt wil, maar de achtergrond moet grijs worden. Maar nu als ik dat met paint wil doen (het enige programma dat ik hier op de pc heb) zitten er nog randjes wit rond de letters en nu vroeg ik mij af of iemand dat voor mij kon doen.
    dit is de afbeelding en het grijs dat het zou moeten zijn, staat er langs, zoals je ziet.
    Dus, kan iemand mij even helpen?

    Wait, ik ga het even proberen (:

    Hooligan schreef:
    Wait, ik ga het even proberen (:

    K thanks, toch nog iemand die aardig is. (nerd)

    Hooligan schreef:
    Wait, ik ga het even proberen (:

    Hold on.
    Ik vraag even je mening. Het is een grijs shirt dat ik wil hé. Zou ik dus het zo moeten doen, of doe ik beter de achtergrond in een ander kleur paars/blauw/iets dat bij grijs past en de letters wit. lol idk.

    Paramedic schreef:
    (...)
    Hold on.
    Ik vraag even je mening. Het is een grijs shirt dat ik wil hé. Zou ik dus het zo moeten doen, of doe ik beter de achtergrond in een ander kleur paars/blauw/iets dat bij grijs past en de letters wit. lol idk.

    Ik weet niet of ik me mening ook mag geven hierop, maar ik zou grijs mooier vinden :x
    En ik kan de achtergrond ook wel grijs maken, als Hooligan het niet lukt?;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm, I suck. Het lukt niet, mijn programma werkt niet mee. Soooorry! Misschien lukt het Toxxxic wel? Sorry!

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik me mening ook mag geven hierop, maar ik zou grijs mooier vinden :x
    En ik kan de achtergrond ook wel grijs maken, als Hooligan het niet lukt?;$

    Natuurlijk mag jij je mening geven. Maar waar ik wat mee inzit, is dat het grijs van op de afbeelding niet overeen komt met dat van het shirt en ik dus niet weet of de achtergrond grijs maken eigenlijk wel een goed idee is.
    + ik weet niet het Hooligan lukt, maa als je wil mag je ook proberen.

    Ik zou je willen helpen, maar ik ben niet zo'n held met Paint en die programma's.. ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Voila


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Voila

    Muchaaas graciaaas.

    Hooligan schreef:
    Hmm, I suck. Het lukt niet, mijn programma werkt niet mee. Soooorry! Misschien lukt het Toxxxic wel? Sorry!

    Mbien. ty anyway. _O_

    Paramedic schreef:
    (...)
    Muchaaas graciaaas.

    No problemo!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.