• Yaaay, ik ben heel erg happy. Ik heb namelijk net een keyboard besteld. Al best wel lang wil ik er een, maar omdat het niet goed ging op school mocht het nooit. Nu ik bijna vakantie heb mag ik hem eindelijk en ik ben echt heel erg blij. Als het goed is komt hij over twee dagen, maar jammer genoeg kan ik hem niet meteen gebruiken. Eerst nog wachten tot de toetsweek voorbij is..

    Zijn er nog andere mensen die piano/keyboard spelen? Of misschien andere instrumenten?

    Ik bespeelde ooit een muziekinstrument, maar ben daar na zes jaar mee gestopt. Jammer, want ik mis het wel.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de blokfluit bespeeld, en mijn beste vriend speelt gitaar. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Blitzcrank schreef:
    Ik bespeelde ooit een muziekinstrument, maar ben daar na zes jaar mee gestopt. Jammer, want ik mis het wel.


    Welk instrument? En waarom ga je er dan niet mee verder? Dat is toch leuk, hehe ^^
    Behalve als je geen tijd hebt natuurlijk, dan snap ik het wel.

    Tigresse schreef:
    Ik heb de blokfluit bespeeld, en mijn beste vriend speelt gitaar. c:


    Ik speelde ooit op een plastic blokfluit toen ik vijf was.. Ik was niet echt goed.
    Gitaar lijkt me ook heel leuk. Wij hadden een gitaar, maar die is kapot gegaan of zo. :')

    Leuk, veel speelplezier!! ^^

    En zelf speel ik nu al 7 jaar accordeon. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Leuk, veel speelplezier!! ^^

    En zelf speel ik nu al 7 jaar accordeon. c:


    Thank youu en accordeon lijkt me echt moeilijk, maar ik vind veel dingen moeilijk dus het kan ook aan mij liggen ^^

    Ik speel pianooo <3 c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb drie jaar klarinet gespeeld. Veel plezier met je keyboard!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    xemx schreef:
    (...)

    Ik speelde ooit op een plastic blokfluit toen ik vijf was.. Ik was niet echt goed.
    Gitaar lijkt me ook heel leuk. Wij hadden een gitaar, maar die is kapot gegaan of zo. :')


    Ik had een houten blokfluit, en ik weet nog dat ik vroeger allerlei liedjes van Barbie erop leerde spelen. :')
    En het klinkt inderdaad heel leuk, maar ik heb geen zin meer om me in instrumenten te verdiepen. Ik luister liever als hij erop tokkelt. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik speel(de) dwarsfluit, tin whistle (zo'n Iers fluitje), gitaar, een beetje piano en ik zing. :Y)

    Veel plezier met je keyboard!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:52 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd, dus ik heb nooit een instrument bespeeld. Op school moesten wij ook altijd op de keyboard spelen, en opzicht ging dat wel met de makkelijke stukken, maar als je dan al dan meer dan vier vingers moest gebruiken... Ik heb niet zulke flexibele vingers denk ik haha!
    Wel grappig is dat mijn opa speciaal een piano voor mij had gekocht toen ik werd geboren (!!) omdat hij wou dat ik piano kon spelen. Zijn wens is alleen nooit uitgekomen, lol.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een digitale piano van Yamaha. Nu het dadelijk vakantie is heb ik weer tijd om te spelen, want daar heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd voor gehad ^^

    Ik speel zelf helemaal niets, maar wij hebben wel twee keyboards die van mijn opa waren en volgens mij zijn die ook allebei van Yamaha. Beetje onzinnig eigenlijk, want mijn vader is de enige muzikant in huis en hij speelt alleen gitaar. Niemand kan dus echt iets met die keyboards. :'D
    Nog succes met je toetsweek en veel plezier met je keyboard daarna. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    xemx schreef:
    (...)

    Welk instrument? En waarom ga je er dan niet mee verder? Dat is toch leuk, hehe ^^
    Behalve als je geen tijd hebt natuurlijk, dan snap ik het wel.


    Bugel. Ik was gestopt doordat de vereniging mij te veel dingen ging verplichten. Nu heb ik er eigenlijk ook geen tijd meer voor ):


    26 - 02 - '16

    Ik speel piano, gitaar, basgitaar ook nog, en nog een klein beetje drums c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.