• of iig: het raam.
    Want het lek bij mij naar binnen!
    en dan precies op de plek waar ik zit, achter de pc.
    en ik ben aan het leren, met de pc aan.
    dus het is facking kut!

    maar ik heb de enige keus nu:
    of naar beneden gaan, maar daar is niemand stil, dus kan ik niet leren, das heel simpel.
    of ik blijf zitten en ik vang alle druppels op met mijn hoofd..

    en aangezien mijn moeder deze keuze mij voorstelde en daarna "weg -kuch- moest" kies ik er voor lekker die druppels met mijn hoofd op te vangen.

    wat een kutsituatie. (cat)

    btw: lekt er bij iemand anders ook iets, aan de kamer, you know? :3

    Nee, bij mij gelukkig niet (:
    Maar kun je niet in een andere kamer gaan zitten ofzo? De badkamer misschien, in het bad of op de wc deksel? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Das is minder.
    Kan je het niet dichte met tape of een stuk stof of zo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had een lekage aan ht dak, lekt door een kier bij plafond/muur over mn muur bij mij naar binnen O.o
    toen was mijn bed nat xD

    Lekages zijn kut!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Exercitus schreef:
    Das is minder.
    Kan je het niet dichte met tape of een stuk stof of zo?

    dat ga ik proberen! :Y)

    Bij ons is er in de gang een lek, maar die wordt gemaakt van de week. Btw, verplaats jezelf en zet je bureau tijdelijk ergens anders neer. Leg wel een handdoek onder de plek van de lek?;D


    your eyes are like stars in the night.

    Ga op je bed zitten (krul)


    -

    Petje op?(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    en? werkt et?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    geen lek nooit gehad :Y) allen ik heb een reuze schuif raam en de plek waar een van de ramen schuift daar licht nu een plasje water in....(als het maar niet over stroomd.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PAk een paraplu (krul)


    They fell in love, didn't they?