• Ik moet namelijk morgen om half 9 tot half 4 naar school (waarvoor ik om 6.15 op moet staan) en na school ga ik meteen door naar Amsterdam. Daar ga ik om ongeveer 6 uur naar London Calling (festival van twee avonden) tot half 2 's nachts, dan moeten we weer terug naar het station (half uurtje met trein) en daarna nog een half uur fietsen. Dus we zijn rond 3 uur/half 4 thuis. Dan ga ik slapen en mag ik om 6 uur weer opstaan omdat ik tot 1 uur moet werken. Daarna ga ik tot ongeveer 4 uur slapen en dan weer naar Amsterdam en dan weer van 6 tot half 2 London Calling. En dan kan ik zondag éindelijk uitslapen (krul)
    Maar ik heb er wel zin in :3

    Gaan jullie nog veel doen in het weekend? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Morgen nog tot 2 uur naar school en trainen, en in het weekend.. huiswerk en een wedstrijd fluiten & eén spelen.


    Hope goes lost but never dies.

    Wauw, veeeeeeeeeeeeel plezier. :9~
    En dat is dat weinig slapen best waard, lijkt me?
    Ik heb dit weekend Sint-Maarten van onze scouts en dan hebben we een klein weekendje met de leiding en morgenavond heb ik kroegentocht met de scouts en zondagavond feest van opa.

    Speaker schreef:
    Morgen naar school van 8:15 tot 14:15. Daarna mijn tas inpakken en vroeg op bed want ik moet om 4 uur 's nachts op het schoolplein staan omdat ik met uitwisseling naar Italië ga. :'D


    Veeeeet!! Veel plezier(K)

    Ik ga naar een feestje van mijn vriendin en verder niets denk ik??


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb morgen schoolfeest :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    niks