• De stelling van vandaag luidt:
    Alcoholreclame moet verboden worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, mensen zullen er niet minder van gaan drinken of zo. Dus het zal ook geen nut hebben, wanneer het eraf gehaald wordt.

    Goh, je kan natuurlijk zeggen dat het mensen aanzet tot alcoholische dranken drinken, maar zij moeten ook het recht hebben om hun producten te promoten zodat ze meer verdienen. Oneens.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 0:06 ]


    Only losers can act the way you do

    Eens en oneens. Het zet vaak jongeren aan om zich lam te zuipen omdat ze nogal 'nieuwsgierig' zijn naar de smaak. Maar aan de ene kant staat er vaak ook bij dat het niet bestemd is voor mensen jonger dan 16 jaar. Alsnog, als je goed nadenkt staat een gemiddelde puber niet stil voor die dingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reclame maken voor sigarettenmerken mag ook niet, dus eigenlijk wel eens. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    boeie, ze drinken sowieso. heeft niets met reclame te maken, dat trekt alleen oude mensen aan.


    i hate everyone

    `Neeh waarom :'D


    -

    neeh, vind ik niet(N)

    Oneens, maar ze mogen dat regeltje van 'drink met mate' wel íéts groter erin doen ipv een miniem regetje onderaan in beeld.


    Life is an art, not a science.

    Eens. En die bedrijven gaan zonder reclame toch niet failliet, want iedereen koopt toch alcohol als ze daar zin in hebben. Plus minder reclame is sowieso niet verkeerd


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens. Elk bedrijf heeft het recht om reclame voor hun product te maken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, het heeft toch geen zin.


    It's time to be happy again.

    Oneens, mensen weten toch wel dat er alcohol te koop is, dus de reclames verbieden, heeft denk ik niet erg veel zin. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zou heel erg doelloos zijn, hehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Qlimax schreef:
    Oneens. Elk bedrijf heeft het recht om reclame voor hun product te maken.

    Niet alle bedrijven. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Aan de ene kant denk ik niet dat het helpt. Als mensen zin hebben in alcohol kopen ze het sowieso wel. Aan de andere kant vind ik dat ook alcohol bedrijven reclame mogen maken.
    Misschien een idee om alcohol reclames pas na 9 uur 's avonds op tv toe te laten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg