• Laatst was ik bij een vriendin dus, en toen belden we een meisje op om te vragen of ze mee uitging. Ze nam niet op, dus spraken we haar voicemail in. En die ging zo; ‘Hey Fam! Ga je mee naar de pepp? Laat ons wat weten he. Kus!’

    Die avond kregen we een telefoontje van Famke, dat meisje. Ze klonk heel raar en een beetje paniekerig en toen zei ze. ‘Wat heb jij op mijn voicemail ingesproken? Ben je gek ofzo, ik schrok me een ongeluk!’ Dus wij begrepen er niets van. Toen legde ze uit dat er een soort rare mannenstem was, die vroeg of er iemand thuis was... Dat was echt creepy.

    De dag erna gingen we dus naar haar toe, en liet ze ons het bericht horen. En het was echt gewoon een freaking enge mannenstem! Dus wij lieten het aan haar moeder horen. En toen we op het knopje duwde om dat ding te laten luisteren, hoorde je gewoon ons bericht. Oké, het viel me net in door het topic over Voicemails met enge stemmen.

    Nog iemand zoiets meegemaakt? Want ik krijg al kippenvel als ik eraan denk.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Zó creapy (krul)


    They fell in love, didn't they?

    nee gelukkig niet.
    Maar ik spreek nooit voicemails in :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woow echt vet raar! ik heb echt nog nooit zo iets gehad ofzo gelukkig.


    Everything is worse without music.

    Misschien had die gsm een tijdelijke foute verbinding?(krul)


    effort never betrays you

    mine schreef:
    nee gelukkig niet.
    Maar ik spreek nooit voicemails in :Y)


    Life is a beautiful struggle

    mine schreef:
    nee gelukkig niet.
    Maar ik spreek nooit voicemails in :Y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    snuggle schreef:
    Zó creapy (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat is inderdaad creepy.


    it's so empty living behind these castle walls

    Weird :O


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    dat is inderdaad creepy.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Washington schreef:
    dat is inderdaad creepy.


    None but ourselves can free our minds.

    Lipsy schreef:
    Misschien had die gsm een tijdelijke foute verbinding?(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ja ik had wel een keer op mn mobiel zo'n rare mannenstem als voicemail gekregen met een nummer die ik niet ken.. maar ik heb hem vaker geluisterd en het blijft wel gewoon hetzelfde.. het was ook na 1 uur 's nachts ingesproken ofzo...


    You are the dream. I am the dreamer.

    Wojooo wat eng!

    wow,
    ik heb wel een keer gehad dat ik met een vriendin in het bos was, en toen hoorde we een soort klikken, van een camera. En toen ik haar vroeg of zij het ook hoorde, stopte het.... Zij had het ook gehoort...


    Sport is my life, and I only live to sport.