• Zondag is het weer zover; Moederdag. De dag waarop we onze mama even lekker in het zonnetje zetten.
    Helemaal leuk en aardig enzo maar nu moet ik wel een leuk cadeau voor haar verzinnen 🤦🏻‍♀️ En daar ben ik niet zo goed in.

    Wat doen jullie dit jaar?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ja ik weet het dus nog steeds nieeeeet :O ben al dagen aan het zoeken maar ik weet niets.... Dus als iemand briljante ideeën heeft hoor ik ze graag


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga toevallig zondag met mijn moeder op vakantie, dus ik heb al gezegd dat ik haar cadeautje ben hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Nou, ik vroeg dus wat ze graag wou hebben en het antwoord begon met "iets kleins, hoeft niet zo duur."
    Dat werd opgevolgd door: "Eigenlijk heb ik deze drie tinten acrylverf nog nodig van dit merk."
    12 euro per stuk, zijn die krengen. Haha. Tot zo ver iets kleins en goedkoops I guess.

    Ik weet niet wat je budget is, maar een etentje of ander uitje is ook altijd een goed cadeau. Een vriendin van me geeft bijvoorbeeld samen met het overige kroost een wellnessdagje aan hun moeder.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn moeder houdt van badderen dus ik heb een setje met badolie en badschuim gehaald voor Moederdag.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een gepersonaliseerde mok laten drukken en die gaan we vullen met pralines :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een sleutelhanger en armbandje gekocht op sieradenkistje.nl ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb besloten om het kookboek voor haar te kopen van Matt, uit masterchef Australie. Dat is echt haar favoriete programma haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn moeder wil niets hebben voor moederdag, dus we doen er al jaren niet meer aan. Hetzelfde geldt voor vaderdag. We geven ze altijd een groter cadeau met hun verjaardagen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb 4 mini sangria gekocht van het merk dat ze lekker vind (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eén ding is zeker: geen boek(en) in elk geval. Mijn moeder kiest ze liever zelf uit. Maar naast dat heb ik al van alles gehad, dus ik heb geen flauw idee voor dit jaar. Misschien een voetenbadje, of zoiets. Pff, waarom is het zo moeilijk?


    [ heaven knows ]

    Corday schreef:
    Mijn moeder wil niets hebben voor moederdag, dus we doen er al jaren niet meer aan. Hetzelfde geldt voor vaderdag. We geven ze altijd een groter cadeau met hun verjaardagen.


    Jep, zo doen wij het ook altijd!

    @Laguna, als ze wel van boeken houdt, maar ze liever zelf kiest kan je ook een boekenbon geven (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik spendeer Moederdag met mijn zusje en haar in New York City. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn moeder kiest zelf d’r cadeau uit op de Ibiza fair, en krijgt dan het geld weer van me terug. Anders is het echt geen doen :’)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @aarsvogel: Denk niet dat een boekenbon iets zou zijn, maar een gewone cadeaubon wel! Bedankt, daar had ik nog niet eens aan gedacht!


    [ heaven knows ]

    Wij bedenken altijd op het laatste moment dat we ook nog een kaartje moeten kopen.
    Die hebben we nu dus niet en uiteindelijk koopt mijn vader altijd het kaartje. :')

    De cadeaus zoekt ze altijd zelf uit, dus dat is wel makkelijk. Daarnaast is mijn moeder negen dagen later ook nog eens jarig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."