• Hallow.

    Nou, ik heb dus een super irritante broer. Hij doet altijd het tegenovergestelde wat ik wil. Expres. Als ik in de keuken zit te computeren en de tv staat aan in de kamer en hij gaat naar de kamer toe, en ik vraag of hij de deur dicht wil doen (want hij heeft hem ook open laten staan), doet hij dat niet. Dat is één voorbeeld. Zo zijn er nog veel meer dingen. Slaan en schoppen en weet ik veel wat heeft geen zin. Hij is 15. Dus ik kan niet tegen hem op. En ik mag hem niet uitschelden. =.=
    Soms doe ik dat wel, maar dan worden mijn ouders juist weer boos op míj.

    Nog een voorbeeld. Wij wonen in Drenthe. En mijn broer praat dus de hele tijd overdreven Drents. Ik haat Drents. Als ik vraag of hij daarmee op wil houden, gaat hij (natuurlijk) doodleuk door. ;S
    Als ik dat tegen mijn ouders zeg gebeurt er dit: Óf hun gaan ook gewoon Drents praten óf ze zeggen dat ik me er niks van aan moet trekken.

    Ik háát dat zó erg. Wat kan ik daar aan doen?? En hebben jullie ook van die kut broers en/of zussen?

    x

    Lekker lang lulverhaal. xD

    mijn broertje blokkeert quizlet en schrijft op mijn youtubeaccount dat ik een pijnverslaafde, lelijke kutemo ben-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Tsja. Dat is ook héél kut.

    Ik heb ook zo'n versie. =D


    blame the bully.

    I know xD
    ach ja...
    broers/broertjes... je leert ermee leven
    wees blij dat ie niet in de bak zit (wat ik op dit moment wel hoop dat er met mijn broertje gebeurd) maar ik heb gehoord dat dat voor een zus nogal "pijnlijk" kan zijn
    -droge dode blik-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    bekend verhaal.. ¬¬

    ik leef met je mee!!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik heb 2 broers de ene is 25 en de ander is 21, mijn oudste broer kan al eens iets verkeerd zeggen over Tokio Hotel maar da gaat nog
    mijn andere broer is een heel ander verhaal, die lijkt ongelofelijk veel op Tom van karakter, en ik vind het al een beetje freaky te vinden