• ik geloof er fel in en me vraag is doen jullie dat ook ?


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    snuggle schreef:
    Ik geloof er wel in? maar ik geloof niet in spoken of zo,
    en ik geloof ook in karma :]


    Don't dream your life, live your dreams.

    Ik geloof in Derek Ogilvie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja.
    Het is niet dat er nu een geest naast je staat, maar er zijn wel identiteiten die bij je kunnen zijn. Mensen met een beetje aanleg hiervoor, kunnen enorme hoofdpijn krijgen als er meerdere identiteiten bij hen zijn en nemen vaak identiteiten van andere mensen over. Al is dat laatste niet de bedoeling (;


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik weet het niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja en nee. Soms heb ik het gevoel dat ze wel 'echt' zijn maar op andere momenten weet ik het zo nog niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik geloof dat de zielen hier ook op aarde zijn en dat sommige mensen ermee kunnen communiceren, maar geesten te zien e.d. geloof ik niet


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik geloof erin, heb ook een rede daarvoor. ^^
    Maar, ik snap ook wel dat mensen er niet in geloven je ze niet kunt 'zien'.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Kweet niet of ik er in geloof soms heb ik weleens het gevoel dat er 24/7 iemand bij me is.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Nee.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Nope:Y)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Solita schreef:
    Ik geloof erin dat zielen hier op aarde blijven als ze nog iets moeten volbrengen, maar ik denk niet dat dat er zoveel zijn dat iedereen plots last heeft ervan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mja, maar niet op de standaard hypocriete/zweverige manier met "dolende zielen" die zomaar je huis zouden binnenvallen etc. Het is heel simpel: mensen met wie je een band had blijven bij je. En als je gaat glaasje draaien haal je een lul in huis die je bang maakt. That's all folks :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Helemaal niet. Alles is gwn dik fake altijd. En ja ik weet waar ik het over heb.


    "Let them eat cake!"

    Nee, laat men het maar eerst bewijzen dat ze bestaan.

    snuggle schreef:
    Ik geloof er wel in? maar ik geloof niet in spoken of zo,
    en ik geloof ook in karma :]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.