• ik geloof er fel in en me vraag is doen jullie dat ook ?


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik geloof er neit echt in maar heb wel respect voor de overledenen dus op kerkhoven wil ik niet op een graf gaan stampen ..


    Not all those who wander are lost

    ik geloof erin
    en heb er evaring mee.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 9:54 ]

    Een beetje, mijn moeder zei dat ik vroeger geesten zag en stemmen in mijn hoofd had.

    Nope, ik niet. Alleen in Hp :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yep, geloof er in.


    Xx


    They were never in fact homeless

    Kies mij!! Ik geloof er in, en daar heb ik ook reden voor...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Qlimax schreef:
    Nope. Eerst zien, dan geloven.


    ^en daarom geloof ik er dus wel in


    Happy Birthday my Potter!

    High schreef:
    Kies mij!! Ik geloof er in, en daar heb ik ook reden voor...

    ik weet niet, ik wil er niet in geloven,, en heb zoiets van het kan niet, zoiets kan niet bestaan, maar nu ik dat programma kijk met paranormale kinderen ofz en die derek heb ik wel zoiets van heh O_o


    Nvt

    Qlimax schreef:
    Nope. Eerst zien, dan geloven.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik geloofde er nooit in tot ik zelf iets heb meegemaakt die ik niet kon uitleggen.
    Mijn vader is nu bijna 2 jaar gestorven, hij is thuis gestorven zoals hij het wenste en hij is heel zacht ingeslapen. Ons verdriet was inmens groot en de nacht na zijn dood kon ik niet in slaap komen van verdriet. Opeens rook ik zijn aftershave in m'n kamer en voelde ik een aai over mijn wang. Ik voelde mijn vader dicht bij me, het was alsof hij afscheid van me nam en me liet weten dat alles wel goed zou komen. Ik ben meteen naar m'n moeder gelopen en op hetzelfde moment kwam m'n zus uit haar kamer, wat bleek...we hadden alledrie dezelfde gewaarwording gekregen op hetzelfde moment.
    Vanaf die dag ben ik er zeker van dat er 'iets' is. Zelfs nu op momenten dat ik het moeilijk heb ruik ik plots een vleugje van zijn aftershave en dan voel ik me weer beter.
    Ik heb het geruststellende gevoel dat mijn vader nog altijd over ons waakt.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Qlimax schreef:
    Nope. Eerst zien, dan geloven.

    Ik geloof er ook wel in... Nog nooit een gezien ofzo, en dat hoef ik eigenlijk ook niet. Maar ik geloof wel dat er na dit leven nog iets is. DANKZIJ DEREK OGILVIE! hij is echt goed...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:10 ]


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Glambert schreef:
    Ik geloofde er nooit in tot ik zelf iets heb meegemaakt die ik niet kon uitleggen.
    Mijn vader is nu bijna 2 jaar gestorven, hij is thuis gestorven zoals hij het wenste en hij is heel zacht ingeslapen. Ons verdriet was inmens groot en de nacht na zijn dood kon ik niet in slaap komen van verdriet. Opeens rook ik zijn aftershave in m'n kamer en voelde ik een aai over mijn wang. Ik voelde mijn vader dicht bij me, het was alsof hij afscheid van me nam en me liet weten dat alles wel goed zou komen. Ik ben meteen naar m'n moeder gelopen en op hetzelfde moment kwam m'n zus uit haar kamer, wat bleek...we hadden alledrie dezelfde gewaarwording gekregen op hetzelfde moment.
    Vanaf die dag ben ik er zeker van dat er 'iets' is. Zelfs nu op momenten dat ik het moeilijk heb ruik ik plots een vleugje van zijn aftershave en dan voel ik me weer beter.
    Ik heb het geruststellende gevoel dat mijn vader nog altijd over ons waakt.
    wauw heftig en mooi sterkte


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Faerie schreef:
    Ik geloof erin dat zielen hier op aarde blijven als ze nog iets moeten volbrengen, maar ik denk niet dat dat er zoveel zijn dat iedereen plots last heeft ervan.



    dat!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.