• Klik

    Oke, ik moet toegeven, het klinkt slecht. Maar dit was pas onze eerste repetitie. Ik ben ook na 8 repetities eruit gestapt. We zongen alleen maar Michael Jackson liedjes. Anyways, die jongen met die gitaar en die muts. Zeg maar dag tegen mij ex :3

    Wie van jullie zit/zat in de schoolband?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zat in de eerste op schoolkoor, lol. Het was wel echt super gezellig maar in de tweede was ik eraf gegaan omdat de bovenbouw té serieus en arrogant ging doen. Dusja.. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb nooit een schoolband gehad (krul)


    -

    Onze school heeft dat niet eens :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nah, niet echt wat voor mij XD


    Life is hard and then we die

    Ik zit nu op schoolkoor, en gisteren hadden we een repetitie, was echt zooo leuk (:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    ik zit niet in een school band, maar we hebben er wel een die ook optredens doen.
    The Pacmen

    Pulse schreef:
    Ik zit nu op schoolkoor, en gisteren hadden we een repetitie, was echt zooo leuk (:


    Echt he, een schoolkoor is veel leuker dan een schoolband. Ik wou dat wij ook een schoolkoor hadden(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn oude school had dat niet. Deze ook niet, maar da's logisch.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 17:14 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Romances schreef:
    Onze school heeft dat niet eens :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Nee,nooit gedaan.
    Maar het lijkt me wel leuk (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Onze schoolband van vorig jaar was wel heel leuk, maar ik weet niet eens of hij nu nog wel actief is. We hebben wel elk jaar een grote talentenshow, dat is veel leuker :'D Ik zit niet in de schoolband, geen tijd voor en geen zin in.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij hebben dat niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Wij hebben dat niet.

    Archer schreef:
    Wij hebben dat niet.


    Don't dream your life, live your dreams.

    Nee, niets voor mij ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan