• Ik heb gedroomt dat ik met Carlos en James ( van BTR ) me moest verstoppen voor iemand maar we wisten niet wie xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Lipsy schreef:
    Vorige nacht droomde ik dat ik samen met een 'vriendin' (eerder kennis) van me samen op een Bieber concert was, haha.
    En zij (die vriendin) was zo echt fan van hem.
    En van de plaats waar wij stonden (wij en tien andere hadden speciale prive plaatsen, ofzo) konden we hem zo aanraken.
    Dus ik dacht;
    Héé, dat doe ik.
    En ik raakte even zijn arm aan.
    En toen ging ik die vriendin overtuigen dat ze dat ook moest doen.
    Maar ze wou dus echt niet, dus om nog maar is te bewijzen dat er niets aan was gaf ik hem ineens een kus op de wang.-hij vond het heel leuk, haha-
    En toen raakte ze hem uiteindelijk ook maar even aan, maar hij bleef maar naar mij kijken terwijl hij 'Baby' zong, dus daarom begon die vriendin bijna te huilen omdat hij mij leuker vond, haha.
    Op het feit na dat het over Bieber gaat, vond ik het best een leuke droom.(Ik vind die vriendin nu eenmaal niet zo leuk)


    Hihi geniaal !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Crime schreef:
    Goh, vergeten. En aan alle mensen die gaan reageren dat ze niets gedroomt hebben: Je droomt iedere nacht, het stomme is dat je vaak alles vergeet. : D


    we were always meant to say goodbye.

    Ik had gedroomd dat ik in Barcelona was met Blake Lively en we hadden een voedsel gevecht in een chique restaurant en toen was ik zwanger van Gerard Piqué xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    weetje dat ik daar al de hele dag over na zit te denken, maar het enige dat ik nog weet is dat hij heel leuk was! ;o Het irriteert me zoo erg, ik wil het zoo graag weten!


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    dat wil je niet eens weten...


    #WWED - What Would Emma Do?