• ik heb al eens gezegt dat mijn neefje gepest word,maar wat nu is gebeurt gaat nergens over. mijn neefje is een harstikke onzeker jongetje van 7 jaar oud. hij heeft geen mama meer en geen vader meer. daarom zorgen wij voor hem. hij heeft slechte ogen en draagt een bril. hij kan niet goed horen en heeft een aparatje in zijn oor. kortom hij heeft het niet makkelijk. nu hebben ze hem vandaag na school op gewacht toen hij het kleine stukje van school na ons huis liep. ze hebben zijn bril van zijn hoofd geschopt,zijn aparatje uit getrokken,en zijn broek in de prullenbak gegooid,hem door de zand gerold en een pluk haar uitgetrokken. toen ik hem zo zag toen voor onze deur heb ik hem geknuffeld en gezegt dat alles goed kwam. daarna zijn we naar de politie gegaan en hebben daar de hele middag gezeten.

    damn wat moet ik hier nu mee.......

    Ohmygaskarth schreef:
    Laat het aan de politie over, dit is ernstig en valt onder lichamelijke mishandeling. Kinderen zijn zo wreed tegen elkaar,ik moet ervan walgen.
    Binnen een paar jaar is dit voorbij, maar het moet nu echt stoppen. Ik hoop voor jou dat de politie er echt iets aan doet. Dit heeft zo veel inpact op zo een klein kind.


    They fell in love, didn't they?

    imlove schreef:
    (...)
    Dat is tenminste een begin. Weten de ouders van die jongens dan wel iets daarover? misschien moeten die dat ookwel weten. Voor jou zal dit ook niet makkelijk zijn denk ik. Hoe gaat het nu met je neefje?



    na omstandigheden gaat het goed. de schrik zit er wel in,maar het gaat goed.

    Jezus. Dat jongetje is zeven.
    Ik snap niet dat mensen zoiets doen.
    Het is gewoon serieus ziék! En dan overdrijf ik niet!
    Echt heftig! Hoe gaat het met hem?

    En sterkte ermee<3


    Don't dream your life, but live your dream!

    blacklady schreef:
    (...)


    na omstandigheden gaat het goed. de schrik zit er wel in,maar het gaat goed.

    Die schrik zal nog wel even blijven. Veel sterkte de komende tijd!(flower)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)
    Die schrik zal nog wel even blijven. Veel sterkte de komende tijd!(flower)



    dank je wel.

    Wat kunnen kinderen gemeen tegen elkaar zijn zeg, Jeeez, heb nu echt zin om die pesters in elkaar te slaan. Aber gut, wel heel lief van je, een extra cadeautje van Sinterklaas :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    blacklady schreef:
    (...)


    ze zeggen dat ze niets kunnen doen. omdat het buiten school is...


    dat is nou zooo stom!!! ik ben vroeger gepest! (wel veel minder erg dat dit!!!!) en toen zaten ze vlouw te doen buiten de hekken en toen deden ze er ook niks aan >.< maar als zoo iets gebeurd kan de school toch best helpen? echt stom van die school


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oeeeh, als iemand dat bij mijn broertje deed, oeeeh. Ik zou met de leraren praten, de jongens aanspreken ik bedoel HIJ IS ZEVEN. Hoe kunnen kleine mensjes van zeven nou weer een lieve jongen die geen ouders meer heeft opwachten om hem vervolgens in elkaar te slaan!? Ja in elkaar slaan ja. Ze zijn gestoord, serieus gestoord. De meeste mensen pesten doordat ze zelf zwak zijn, dat zal bij hun ook wel het probleem zijn. O;

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:07 ]

    Waar woon je? 8D


    Your make-up is terrible

    Kan hij niet naar een andere school?
    Dan is hij meteen van die mensen af die hem op zijn huidige school pesten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wajo ik had die kleine etters al lang zó bang gemaakt dat ze 7 kleuren stront schijten. Ff serieus, ga naar die kleine etters toe, maakt ze goed bang. Ze zijn pas rond de 7 jaar, die maak je wel gemakkelijk bang.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is echt zielig:S
    Ik blijf er bij, sla er op...
    Of maak ze bang.
    Maak de pesters duidelijk dat ze niet aan hem moeten komen.
    Het verbaasd me dat het al op zo'n jonge leeftijd gebeurt:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Djeez, wat érg! :O
    Superveel sterkte, en ook voor hem : )


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    dit komt me erg bekend voor.
    me zusje had een hazenlip en, niet goed horend. op haar bassisschool werd ze er mee gepest .en ik was zoo boos dat ik naar die school ging en die persoon echt bij de kraag heb gegrepen. en die mensen waren behoorlijk geschrokken. ik zou naar de diricteur gaan en naar de politie. anders zelf actie nemen.

    Succes;)


    Some angels have no wings.

    Je moet hier meteen wat aan doen, en het is maar goed dat je de politie hebt gebeld! Als hier niets aan gebeurd, zal het voor eeuwig doorgaan!


    What can I do?