• Want het is bij ons activiteitenweek. En mijn klas moet morgen naar Amsterdam. En dan krijgen we 's middags toneelworkshops en 's avonds een voorstelling en dan zijn we pas om kwart over 11 terug op school in de avond en mijn school kennende is er 99% kans op uitloop. Ik slaap op dit moment slecht en omdat het te laat is en daardoor mijn slaapritme verpest word -die nu nogal belangrijk is- hoef ik lekker niet naar school van mijn moeder :')
    Ik zou eerst de CKV-coördinator zoeken om te regelen dat ik op school kon blijven, maar die was spoorloos afgelopen week, dus nu is dit de oplossing :')
    En ik vind het helemaal niet erg!

    Wie heeft er nog meer zulke makkelijke ouders?


    To live would be an awfully big adventure

    -Steekt hand op-
    Ik,
    Mijn vader dan toch (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik, mijn school is nogal cultuurreel aangelegd. Mijn ouders vinden dat allemaal bullshit dus ik hoef daar nooit heen, haha.

    Ik.
    En ik heb morgen maar 75min school en dan ben ik om 11 uur uit :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zit op hogeschool , daar moet je niet per se naar de lessen gaan :Y)
    ik ga meestal wel en morgen heb ik tot 19.45 les :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jalex schreef:
    Ik, mijn school is nogal cultuurreel aangelegd. Mijn ouders vinden dat allemaal bullshit dus ik hoef daar nooit heen, haha.

    En daar krijg je geen gezeik mee? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jalex schreef:
    Ik, mijn school is nogal cultuurreel aangelegd. Mijn ouders vinden dat allemaal bullshit dus ik hoef daar nooit heen, haha.

    Haha, mijn school ook. En met maatschappijleer hebben we ook heel veen uitjes. Zo zijn we vandaag naar de tweede kamer enzo gegaan. Maar normaal ben ik hooguit om 4 uur thuis en dan vind ik het nooit zo erg. Dan heb ik gewoon geen les. Maar dat was wel bijzonder laat. En stiekem wilde ik er gewoon niet heen(nerd)


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    (...)
    Haha, mijn school ook. En met maatschappijleer hebben we ook heel veen uitjes. Zo zijn we vandaag naar de tweede kamer enzo gegaan. Maar normaal ben ik hooguit om 4 uur thuis en dan vind ik het nooit zo erg. Dan heb ik gewoon geen les. Maar dat was wel bijzonder laat. En stiekem wilde ik er gewoon niet heen(nerd)

    Ik moest donderdag ook naar de Tweede Kamer, maar ik mocht niet gaan van de dokter.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn moeder is niet makkelijk als het gaat om school. Maar daar geef ik haar groot gelijk in (krul)


    -

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Ik moest donderdag ook naar de Tweede Kamer, maar ik mocht niet gaan van de dokter.

    Waarom dan niet?
    Bij ons was het harstikke grappig, haha.

    @ Genius,
    Nah, mijn moeder op het school-punt ook niet. Ik moet echt naar elke les enzo en ik heb grote problemen als ik ook maar een uurtje spijbel ofzo. Al wil ik dat zelf ook niet en ben ik heel erg met mijn studie bezig, haha. Maar met mijn slaapproblemen op dit moment zit ik niet op deze activiteit te wachten en ik heb een hekel aan zelf toneel spelen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:38 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn moeder en vader zijn totaal niet makkelijk in dat soort dingen wanneer het op school aangaat, ze halen meestal het: ''We moesten eerder ook gewoon naar school wanneer we geen zin hadden.'' erbij alsof ze uit de middeleeuwen komen. :')


    Everything is worse without music.

    morgen heb ik het 1 t/m 5, en vrijdag zit ik 50 min op school :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zit morgen tot half 6 op school. Achja, die vrije dag moest zich toch terug gaan betalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dat juist erg leuk vinden ;)

    Mijn ouders melden me ziek met sportdag xD Omdat ik dat echt niet wil :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was laatst pas half 1 's nachts thuis van een culturele excursie met school :')

    Ik hoef woensdag niet naar gym, dan ga ik in Amsterdam shoppen :'D En zo zijn ze wel vaker, dus ja vet chill :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.