• Ik was heeeeelemaal verliefd op zo'n jongen. Echt hij was gewoon te mooi om waar te zijn. Hij was superlief, maakt niet alleen maar oversekste opmerkingen en noemde me geen schatje of baby na een gesprek. En daarbij zag hij er nog eens hartstikke schattig uit.
    Nou, ik denken dat hij me ook leuk vind enzo, en we waren echt een beetje aan't flirten met elkaar. De dag erna kom ik op MSN, wil ik tegen hem praten, kon ik m niet vinden. Dus zoek ik in mijn lijst, zie ik maar een MSN-naam staan, waar in staat;

    'lovenatascha(L)

    Eerst dacht ik van ach, whatever. Maar nu, iedere keer als ik hun krabbels lees op hyves of zijn MSN naam zie krijg ik gewoon echt de drang om te janken.
    Normaal ben ik echt nooit zo, dus ik vind mezelf nu best een zeikwijf maar 't voelt best kut. Ugh, ik word pot, ik meen het.
    Naja, ik wilde het gewoon even kwijt :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja ik zit er ook over te denken om maar naar de vrouwen over te stappen (nerd)


    -

    Genius schreef:
    Ja ik zit er ook over te denken om maar naar de vrouwen over te stappen (nerd)

    Gezellig joh, join the club (':


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Awww, dat is zo klote! Eet Ben & Jerry's en chocola, waarschijnlijk verdien je toch veel beter! <3

    Ach man, dat is zo weer gedaan. :3 -hun relatie hé-

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 21:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Jalex schreef:
    Awww, dat is zo klote! Eet Ben & Jerry's en chocola, waarschijnlijk verdien je toch veel beter! <3

    Ja, ik ga morgen de super plunderen haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Somnium schreef:
    Ach man, dat is zo weer gedaan. :3 -hun relatie hé-

    Maybe, maybe not :3
    Ik zit mezelf nu steeds wijs te maken dat het heeeeeel misschien is om mij jaloers te maken. Maar dat is waarschijnlijk niet zo :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Join the club, we kunnen samen pot worden! ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Join the club, we kunnen samen pot worden! ;d

    Vet sexy man. ;P


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Maybe, maybe not :3
    Ik zit mezelf nu steeds wijs te maken dat het heeeeeel misschien is om mij jaloers te maken. Maar dat is waarschijnlijk niet zo :'D
    Dat zal wel niet zo zijn, volgens mij zitten jongens niet zo in elkaar. :'D


    Only losers can act the way you do

    Magikal schreef:
    (...)
    Vet sexy man. ;P

    Haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Somnium schreef:
    (...)Dat zal wel niet zo zijn, volgens mij zitten jongens niet zo in elkaar. :'D

    Nee, daarom. De realiteit is hard :Y)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Genius schreef:
    Ja ik zit er ook over te denken om maar naar de vrouwen over te stappen (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij is eigenlijk soort van hetzelfde overkomen, maar dan iets anders,
    want ik praat namelijk sinds 3 à 4 weken terug met mijn ex (bad idea) en toen praatte hij veel en was hij lief enz. Maar het meisje waarvoor hij het met mij uitmaakte had het toen net uitgemaakt en nu zijn ze terug samen en negeert hij mij, alsof ik gewoon een vervangster was. --'
    Echt een klootzak.


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Bij mij is eigenlijk soort van hetzelfde overkomen, maar dan iets anders,
    want ik praat namelijk sinds 3 à 4 weken terug met mijn ex (bad idea) en toen praatte hij veel en was hij lief enz. Maar het meisje waarvoor hij het met mij uitmaakte had het toen net uitgemaakt en nu zijn ze terug samen en negeert hij mij, alsof ik gewoon een vervangster was. --'
    Echt een klootzak.

    Hit the bastard.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Hit the bastard.

    Ik castreer hem met m'n blote handen. :Y)


    None but ourselves can free our minds.