• ik fietste gewoon met 2 vriendinnen naar huis. Maar we zaten een beetje te kloten, eerst fietste ik een heel stuk voor hun, en toen deed ik een blokje om zodat hún een stuk voor mij fietste. Dus ging ik keihard fietsen om weer bij hun te fietsen. En hun dus op het fietspad wachten, maar het regende. En mijn vaders remmen [ik fietste op mijn vaders fiets] schijnen slecht te werken als het regend ==*. Dus ik kom met een enorme vaart op mn vriendin afgestormd. En ik roep nog van 'PAS OP IK KAN NIET REMMEN'. maar zij dacht dat ik een grapje maakte. Dus ik knal frontaal op haar, en maak zo een salto over haar fiets heen. En ik heb zo'n geluk gehad dat mijn tas over mijn hoofd vloog, zo belande ik met mn hoofd precies op mn schooltas i.p.v. op de keiharde stenen. Die val had als ik keihard op mn hoofd terecht was gekomen misschien zelfs dodelijk kunnen zijn ;O
    maarja dat is gelukkig niet gebeurd, maar toen ik tegen mn vriendins fiets aan knalde, knalde ik daar met mn knie tegen aan, en nu heb zown enorme buil op en boven mn knie >.<
    damn ik én mn schooltas redden levens :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    1. Dat is een heel normale gebeurtenis voor een gek.
    2. Ik zie nu zo'n actie-scene in slow motion voor me
    3. RED JIJ OOK AL LEVENS? :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    He! Dat wou ik al zeggen van die gek 8D


    -

    Maar ik zei het eerder. (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whaha ik zei tog al..

    je merkt nu nix.. strax komt het.. en ik geloofde je egt niet.. en voor dat ik door had dat je het meende zat je al in mijn fiets.. xD

    we hadden het moeten filmen xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3