• Jaja! vanavond was het dan zover :Y)

    Zoals jullie eerder hebben kunnen [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=78992
    ]lezen[/url] had ik kaartjes gewonnen (A)
    Dus, mijn moeder, zusje & ik daar heen vanavond :)

    Universal Music is zooooo groot! :O Maar super mooi!:D
    Om half 8 moesten we er zijn, en go back to the zoo zou van 8 tot 9 spelen, maar ja (A) Was redelijk rustig, ik denk dat er 25 mensen waren?
    Ze speelden super goed! en leuke was, Teun & Bram herkende mij nog van het interview dat ik met ze had gehouden op ons schoolfeest(ja, daar speelden ze ook!:D)
    Naja, ze speelden geweldig, Tean sloopte een snaar xD Hartstikke grappig natuurlijk xD
    rond 10 over half 9 stopten ze met spelen en kon je met ze op de foto, even praten enzovoort(A)
    Dus ik ging aan Bram vragen of k nu wel een plectru mocht, had ie alleen niet op zak, dus moest ik maar aan 1 van de andere jongens vragen, en anders aan 1 van de jongens die helpen met afbreken & opzetten, dus wij alle 4 de jongens af, harstikke leuk gepraat, leuke foto's, ze herkende mij en wisten het interview nog en ons schoolfeest enzovoort. Dus daarna ging ik 1 van de jongens die helpen met afbreken & opzetten lastig vallen omdat ik verdomme mijn plectrum wou xD
    een ander meisje kreeg er geen :Y) En ik wel, omdat ik dat van Bram mocht:Y) (in your face xD)
    En nu heb ik dus: handtekeningen, foto's, plectrum & een geweldige avond!:D

    OKe, en nu ben ik heel erg hyper enzo(A) Vannavond was gewoon geweldig!
    Jezus, voor het eerst dat ik hier zo'n lul verhaal hou:O

    Respect voor de mensen die het lezen!:D

    Xx,

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 23:47 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Cool joh! (A)
    Fijne avond verder (A)


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    wooow..xD natuurlijk ben k gek genoeg om het te lezen..xD duuhh(A)


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Ja, jullie wel, jullie houden van mij xD (ahum, alsof anderen niet van me houden xD)

    Respect voor jullie, schatties (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    tuurlijk hou k van je zussie(A)(H)

    xx


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream