• vorige week hadden we bij geschiedenis een megamoeilijke test. Toen we vandaag de resultaten kregen, waren er maar 4 van de 23 leerlingen die de helft haalden. Een overduidelijk teken dat de test veel te moeilijk was, want zelfs het grootste blokbeest had maar een 3. De leerkracht, een flauwe plezante die zijn functie voortdurend misbruikt om straf te kunnen geven voor de meest belachelijkste dingen, zei dat hij een oplossing had om ons zogezegd beter te doen laten leren. We moeten allemaal de lessen die we moesten kennen, overschrijven uit ons lesboek. Ik keek het net na en dat zijn 5 A4'tjes!! Helemaal overschrijven! echt, die vent is niet goed bij z'n verstand! wij met z'n allen protesteren, maar degenen die nog iets zeiden moesten het 2x overschrijven. Iedereen hield dan maar z'n bek dicht, maar vinden jullie dat nu rechtvaardig???

    Ach als het werkt werkt het. Ik weet het is veel maar het kan altijd erger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ach als het werkt werkt het. Ik weet het is veel maar het kan altijd erger.


    live the life you love

    Dan heb je mijn leerkracht geschiedenis nog niet meegemaakt.
    De hele les dicteren is ook geen pretje hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    Dan heb je mijn leerkracht geschiedenis nog niet meegemaakt.
    De hele les dicteren is ook geen pretje hoor.

    arme jij... de deze heeft als hobby om iedereen, zelfs als je goed oplet en al, megabelachelijk te maken waar iedereen bij is...

    StJimmy schreef:
    Ach als het werkt werkt het. Ik weet het is veel maar het kan altijd erger.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Da's wel kut.
    Persoonlijk vind ik dat er wel overgaan, zeker voor een vak als geschiedenis...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare school zit! :'D
    Wel succes met schrijven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    O.o Dat vind ik inderdaad niet erg vriendelijk. Klaag erover bij je mentor, misschien kan die er iets aan doen. Maar dan moet je je natuurlijk wel realiseren dat als je er weer tegenin probeert te gaan het zou kunnen dat die leerkracht zich aangevallen voelt en nog heftigere straffen gaat uidelen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ben ik blij dat ik geen geschiedenis meer heb ;D

    Dat is inderdaad niet echt fijn. Misschien kun je naar je mentor gaan?

    welkom bij de ik haatgeschiednisleraren club...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    StJimmy schreef:
    Ach als het werkt werkt het. Ik weet het is veel maar het kan altijd erger.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wow, succes. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is kut. Haha nou gelukkig is mijn geschiedenis leraar vet, letterlijk en figuurlijk 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet overschrijven, eerlijk in duscussie gaan, bespreken met ouders en/of je mentor/mentrix.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag je ook typen? Zou wel een stuk prettiger zijn.


    No growth of the heart is ever a waste