• Ik had zin om een enorm sadistisch verhaal te schrijven over Björn van MakeBelieve, alhoewel het niet echt om hem en/of de band draait. Hij is dus ook prima geschikt voor mensen die géén fanfiction lezen. :-) Het wordt een 3-shot en hier is de link.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Chapter [1/3] staat online!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Gheghe ik ben er een tijdje geleden achtergekomen dat er best veel sadistische mensjes hier op Q zitten :Y) Of nou ja best veel, in ieder geval een paar die graag ook de slechte kant van een verhaal zien :P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Gheghe ik ben er een tijdje geleden achtergekomen dat er best veel sadistische mensjes hier op Q zitten :Y) Of nou ja best veel, in ieder geval een paar die graag ook de slechte kant van een verhaal zien :P

    Lol. Maar dit kwam door gisteravond, want verder schrijf ik nooit dit soort verhalen. :-) Maar je hebt wel gelijk, wat dat betreft.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Omg, perfect verhaal voor mij! Ik ga lezen gheghe :Y)

    Tegenwoordig lees ik alleen maar zulke verhalen, dus deze kan er ook wel bij (krul)


    -

    @ Annissa & Genius: Dank jullie wel voor jullie reactie. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Chapter [2/3] staat online!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Yaay _O_


    -

    Echt een tof verhaal, folks (baby)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Me likes :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chapter [3/3] staat online!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wat een freaky wijf hahaha:Y)

    Voldie schreef:
    Wat een freaky wijf hahaha:Y)

    Lol, indeed she is. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    HAHA ziek x'D maar wel leuk :P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.