• AMSTERDAM - Popartiest Justin Bieber is verongelukt nadat zijn limousine een bus raakte. Hij is met spoed naar het ziekenhuis vervoerd, maar is aan zijn verwondingen overleden.


    -> BRON


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ahahah xD Hij is dood.. Oh nee w8 toch niet xD

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Zulke dingen doen we niet in dit topic (: Gelieve het even uit te praten in een gastenboek o.i.d.

    Vind jij dit dan normaal? .___.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Zulke dingen doen we niet in dit topic (: Gelieve het even uit te praten in een gastenboek o.i.d.

    Uitpraten doe ik niet aan x'D


    -

    Yaaaaaj! XD

    Ik vind dat iedereen een beetje overdrijft. Iedereen weet dat niet waar is, en je moet het leven niet te serieus nemen. De dood dus ook niet.
    Dood gaan is sowieso niet erg. -vind ik-


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dictator schreef:
    Yaaaaaj! XD

    Ik vind dat iedereen een beetje overdrijft. Iedereen weet dat niet waar is, en je moet het leven niet te serieus nemen. De dood dus ook niet.
    Dood gaan is sowieso niet erg. -vind ik-

    Juist. iemand doodwensen moet je vooral niet serieus nemen x'D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 16:14 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dictator schreef:
    Yaaaaaj! XD

    Ik vind dat iedereen een beetje overdrijft. Iedereen weet dat niet waar is, en je moet het leven niet te serieus nemen. De dood dus ook niet.
    Dood gaan is sowieso niet erg. -vind ik-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry dat ik het zeg,maar ik vind dit absoluut niet grappig. De fans schikken zich rot(ik ook en ik ben niet eens aan fan) en daarbij vind ik niet dat je grapjes kan maken over de dood. Je kan er heel snel iemand pijn mee doen.
    Er zijn hier genoeg mensen die een geliefde hebben verloren en dan ga jij er grapjes over maken?
    Sorry maar dat vind ik best laag.
    En ga me nu alsjeblief niet aanvallen,iemand die ik goed ken is deze week gestorven dus dit licht er gevoelig. Niet alleen bij mij maar ook bij anderen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 16:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    (...)
    Ohdeargod.
    Zeg ik dan dat ik voor iedereen spreek ?

    Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer in de zin van ik ga niet
    proberen door erop te reageren jou een andere mening te geven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stamppot schreef:
    (...)
    Vind jij dit dan normaal? .___.

    Ik zeg niet dat ik 't normaal vind, maar het is niet de bedoeling dat jullie off-topic gaan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan er ook gewoon niet op reageren x'D
    Maargoed, ik zeg wel niks meer want dit mag niet in dit topic (nerd)


    -

    Elisa zet er al een slotje op (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    > Slotje.
    Na overleg wordt hier dus een slotje op gegooid. Dit zijn geen dingen waar topics over gemaakt moeten worden, en zoals je zelf al ziet kunnen sommige mensen hier boos van worden.
    Eerder zijn zulke topics trouwens ook gesloten, dus dat gebeurt nu weer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.