• Een nieuwe weerwolf staat op het punt te veranderen. Wat voor gevolgen heeft dit voor het huidige pack? Zal de huidige alfa van zijn troon gestoten worden? En wat als de nieuwe wolf een alfa meisje is?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    #Kay Balenny
    Zodra ik door de school gangen loop met de jongens, valt ons iets op. De geur... Er is iets veranderd. Een andere alfa is ons terrein binnengedrongen. Ik grom laag van uit mijn keel. Deze dag gaat nog lang duren, de verleiding om in een wolf te veranderen en de strijd met de andere alfa aan te gaan is gigantisch groot.



    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [ bericht aangepast op 10 aug 2018 - 23:10 ]

    #Kay Balenny


    Als er een meisje de klas binnen komt dat nogal in de war lijkt word de geur nog heel wat sterker. Mijn blik word automatisch naar haar toe getrokken, de jongens pikken het ook op en we kijken haar allemaal wantrouwig en kwaad aan. Oftewel is ze de vriendin van de nieuwe alfa, oftewel is ze het zelf. Alles aan haar ruikt gewoon naar wolf. Ik hoop maar dat ze het vriendinnetje van is, want een vrouwelijke alfa gaat dus mooi niet gebeuren.
    De leraar komt dan binnen en de les Scheikunde begint, we moeten in paren een experiment doen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    -> Slotje. ORPG's zijn niet toegestaan in speeltopics.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.