• Ik heb vanochtend en vanmiddag allemaal verslagen en blogs gelezen van mensen die een jaar high school in amerika doen. Ze zitten er nu twee maanden en beleven vanalles en dat lijkt me zo vet hè!
    Ik denk dat ik dat na mijn examen ga doen, alle verhalen die ik heb gelezen hebben mij ontzettend enthousiast gemaakt :'D

    Wie van jullie wil ook een jaar High School doen? Hoeft natuurlijk niet per see in Amerika ^^


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik wil wel eens een jaar in Parijs of ergens in Italië studeren.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het klinkt heel verleidelijk maar is in werkelijkheid heel zwaar. Ik ken een meisje die dat ook na haar examens heeft gedaan en na 3 maanden huilend terug kwam. Te zwaar, te vermoeiend, te ver weg van huis. Je moet heeeeeel goed nadenken voordat je dit besluit. En zorgen dat je kan verblijven bij mensen die je vetrouwd en je goed behandelen. Denk ook niet dat je het makkelijk gaat krijgen, ze hebben geen medelijden, je moet even hard werken als de Amerikaanse studenten. Daarbij is het ook nog eens ontiegelijk duur om te doen. En vooral als je in Amerika dan ook nog dingen wilt doen zoals Shoppen - Uitgaan - Pretparken etc.


    Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present

    Ik wil echt heel graag gaan. Het liefst volgend jaar nog! Maar 1 nadeel: het kost bakken met geld. Mijn tante helpt me nu om te kijken of er ook nog andere mogelijkheden zijn. Ik zeg het expres niet tegen mijn moeder/zusje, want die worden gek, haha.


    bla bla bla

    Invictus schreef:
    Het klinkt heel verleidelijk maar is in werkelijkheid heel zwaar. Ik ken een meisje die dat ook na haar examens heeft gedaan en na 3 maanden huilend terug kwam. Te zwaar, te vermoeiend, te ver weg van huis. Je moet heeeeeel goed nadenken voordat je dit besluit. En zorgen dat je kan verblijven bij mensen die je vetrouwd en je goed behandelen. Denk ook niet dat je het makkelijk gaat krijgen, ze hebben geen medelijden, je moet even hard werken als de Amerikaanse studenten. Daarbij is het ook nog eens ontiegelijk duur om te doen. En vooral als je in Amerika dan ook nog dingen wilt doen zoals Shoppen - Uitgaan - Pretparken etc.

    Klopt, maar als je doorzet en daar met het doel komt sterker en zelfstandiger te worden, moet dat lukken In ieder geval, dat doel heb ik :')
    En ik heb op veel sites gelezen dat de leraren erg aardig en behulpzaam zijn ;]


    bla bla bla

    C0RPSE schreef:
    Lijkt mij wel leuk, maar dan niet alleen :x


    Life is a beautiful struggle

    C0RPSE schreef:
    Lijkt mij wel leuk, maar dan niet alleen :x


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou gaan als ik jou was. Ik ben na mijn middelbare school meteen door gaan studeren, en daar heb ik eigenlijk best wel spijt van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat wil ik ook gaan doen. (:
    Ik heb het al besproken met mijn ouders, maar nu nog beslissen wanneer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Dat wil ik ook gaan doen. (:
    Ik heb het al besproken met mijn ouders, maar nu nog beslissen wanneer.


    hoe heb jij het je ouders gebracht? Ik durf het eigenlijk niet te vragen, bang dat ze gelijk nee gaan zeggen :/


    You try so hard not trying to try so hard.

    Waarom zou je? Je herhaalt de havo nog een keer maar dan tussen de irritantste, dramatische mensen van de hele wereld.
    I think you're nuts (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C0RPSE schreef:
    Lijkt mij wel leuk, maar dan niet alleen :x


    Don't dream your life, live your dreams.

    C0RPSE schreef:
    Lijkt mij wel leuk, maar dan niet alleen :x


    You can't fly unless you let yourself fall.

    iemand die ik ken zit een jaar in brazilië en die verveelt zich te pletter (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    hoe heb jij het je ouders gebracht? Ik durf het eigenlijk niet te vragen, bang dat ze gelijk nee gaan zeggen :/

    Ik heb het gewoon aan tafel gezegd, tijdens het avondeten. Ik zei dat ik had gevonden dat er een mogelijkheid is om tijdens je schooltijd of daarna een jaar (of drie maanden, is ook mogelijk) in Amerika naar school te gaan. Het leek me heel erg leuk omdat ik dan de taal nog beter leer en ook de Amerikaanse cultuur eens van dichtbij kan zien. Het lijkt me een hele leuke ervaring.
    Zoiets zei ik. Mijn ouders vonden dat ook, die zeiden meteen doen!
    Dus ja. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga het waarschijnlijk doen als ik afgestudeerd ben en dan in Amerika, ben er al 2 keer geweest en het is daar zo coewl!!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen